Fiskesnacks Gäddfemma 2024 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnacks Gäddfemma 2024

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• BrainDisorder
    replied
    Ursprungligen postat av profilen Visa inlägg
    Heja heja! Jag går in och uppgraderar tävlingarna till PRO när de väl är skapade.
    Tack för att vi får låna och använda din app!

Vill man ha något gjort så får man göra det själv, så jag försöker dra igång en ny tävling och postar en tråd härefter!
    God fortsättning på er.

Ursprungligen postat av tomsve Visa inlägg
    Stort grattis till Maxxim grymt bra fiskat. @Alex beklagar det tråkiga och hoppas du får ett bra 2025. Bbrolle var också med i toppen som vanligt. Även ett stort tack till er som har lagt upp bilder i tråden under året.

Tack Tomas <3

Lämna en kommentar:

• tomsve
    replied
    Stort grattis till Maxxim grymt bra fiskat. @Alex beklagar det tråkiga och hoppas du får ett bra 2025. Bbrolle var också med i toppen som vanligt. Även ett stort tack till er som har lagt upp bilder i tråden under året.

Lämna en kommentar:

• profilen
    replied
    Heja heja! Jag går in och uppgraderar tävlingarna till PRO när de väl är skapade.

Lämna en kommentar:

• Maxxim
    replied
    Tack så mycke. Inte dåliga gäddor för er andra heller. Grattis till Tomas med andra plats och till Bbrolle med tredje plats. Jag hade bara väldigt tur med den näst sista fisketuren jag va på.

Vore kul och trävligt med Gäddfemma 2025, kan Alex sätta på den när du vet hur man gör det? :-)

Lämna en kommentar:

• BrainDisorder
    replied
    Stort grattis till Maxxim! Fina fiskar som blev svårslagna i år. Hatten av.

Vem tar på sig att dra igång en ny tävling? Man vet aldrig när andan faller på, eller när gäddan hugger (om man får fiska dvs).

Lämna en kommentar:

• bbrolle
    replied
    Grattis till Maxxim , vilka
    fiskar du la upp ! Hoppas att traditionen med gäddfemma förtsätter på fiskesnack , roligt att dela med sig på forumet.

Lämna en kommentar:

• BrainDisorder
    replied
    Var ut idag med men nu fick man höra det fula ordet när man kom hem. Men så är det ibland, lika skönt för det med frisk luft och lite sol samt frostbitna tår.

Lämna en kommentar:

• BrainDisorder
    replied

Lämna en kommentar:

• Najad
    replied
    Ah..kan inte se nåt...
    ​​​​​​

Lämna en kommentar:

• Sundström76
    replied
    Får jag mer tid och en bättre båt då j-vlar anmäler jag både mig och grabbarna , en gäddtävling ska ju inte dö ut ,väntar på ismetesäsongen som förhoppningsvis kommer efter nyår

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Fiskefuralles, 2025-01-07, 09:18
15 svar
950 visningar
4 gillar
Senaste inlägg DJ Mqt
av DJ Mqt