Fiskesnacks Gäddfemma 2025 (Kom och fiska gädda med oss!) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnacks Gäddfemma 2025 (Kom och fiska gädda med oss!)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Sundström76
    replied
    Kör på det du om ingen har åsikter annars blir det nog ingen 2026 startad känns det som - hoppas på nån krokodil upp till helgen om mörtstugorna levererar

Lämna en kommentar:

• DJ Mqt
    replied
    Jag kan tänka mig att dra i tråden, antar att vi bara kopierar reglerna från förra året, eller vill vi uppdatera nåt? Behöver jag göra nåt mer än att starta en tråd här och lägga upp i FishChamp?

Lämna en kommentar:

• Sundström76
    replied
    Hoppas nån orkar dra igång den som är lite mer teknikintresserad

Lämna en kommentar:

• LordDan
    replied
    Blir det någon mer tävling nu till våren? Är inte så mycket för isfiske men jag är bra sugen på att dra upp en gädda så fort isen försvunnit

Lämna en kommentar:

• HarpoonMan
    replied
    Grattis

Lämna en kommentar:

• BrainDisorder
    replied
    Ursäkta försening, jag har varit i Thailand och solat så inte inte "hunnit" med. Tävlingen är stängd iallafall. ..

.. och återigen gratulerar vi Maxxim till ett riktigt imponerande resultat och storvinst. I år får du börja med ett handikapp på minus 100 cm. :-)

På tal om iår, är det någon som känner sig manad att starta en ny tävling? Folk kanske är ute och ismetar och vill registrera.
    Jag är iallafall jävligt sugen på att fiska gädda och har planer på att spinnfiska mer i år, sen får vi se hur det går med det.

Lämna en kommentar:

• Maxxim
    replied
    Ursprungligen postat av tomsve Visa inlägg
    Grattis Maxxim riktigt bra resultat du fick ihop under 2025.
    Jahåå, tack så mycket. Grattis också till Tomas och Daniel för andra och tredje plats. :-)

Lämna en kommentar:

• tomsve
    replied
    Grattis Maxxim riktigt bra resultat du fick ihop under 2025.

Lämna en kommentar:

• tomsve
    replied
    Tror inte det blir något mer fiske för mig innan nyår. Just nu ser det ut som om jag hamnar på en 2a plats. Har väl inte hänt så mycket i resultat listan det senaste veckorna!

Lämna en kommentar:

• Maxxim
    replied
    Jo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex gäddor men inget som förbättrar gäddfemman, även om den största va ganska kraftig men längden va bara lite över metern.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Fiskefuralles, 2025-01-07, 09:18
15 svar
962 visningar
4 gillar
Senaste inlägg DJ Mqt
av DJ Mqt