Jag kommer fortfarande inte åt appen på min mobil då den är borttagen från app-store. Jag kanske kan få registrera fiskar här i forumet på samma sätt som i appen? Om jag nu lyckas få någon fisk. :-)
Vad har du fångat nu då, Maxxim?
Vad har du fångat nu då, Maxxim?
Kommentera