Naturen har sin gång. Havsörnar dödar skarvar i kvarken - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Naturen har sin gång. Havsörnar dödar skarvar i kvarken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Laxen2 Visa inlägg

    Har jag trampat dig på tårna eller vad är det frågan om?
    Han skojar ju bara!

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
      Ja skoja ju, att du inte begriper det förvånar...
      Jo, men jag ser ett mönster här. Och i förra inlägget så var din rekommendation att skulle jag skaffa dubbelsäng till utombordaren. Om jag sagt nåt som gjort dig ledsen så skicka iväg ett PM så ska vi prata om det. Låt oss lyfta varandra och inte sänka varandra!

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Laxen2 Visa inlägg
        Havsörnen gör det jobb människan borde göra.
        Undra vad EU säger om Havsörnen håller på att utrota en fågelart i Sverige???
        Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein


        /Stefan

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Laxen2 Visa inlägg

          Jo, men jag ser ett mönster här. Och i förra inlägget så var din rekommendation att skulle jag skaffa dubbelsäng till utombordaren. Om jag sagt nåt som gjort dig ledsen så skicka iväg ett PM så ska vi prata om det. Låt oss lyfta varandra och inte sänka varandra!
          Inte illa ment och inga mönster men en del av dina inlägg lämpar sig väl att kommentera...

          För övrigt lyfts å sänks det väl givet vad som framförs, vilja ståndpunkter eller värderingar som kommer i dagen? Allt och alla förtjänar inte att lyftas, Trump och hans likar är ett oerhört tydligt exempel, han, de är sannolikt bortom all räddning...

          Kommentera


          • #15
            Sådär lättkränkt får man inte vara..... man måste klara av att läsa av olika nyanser på ett skrivande forum där 99% av alla inlägg är icke aggresiva eller provocerande

            Kommentera


            • #16
              Lite dagisnivå nu känner jag, är suget så här Stort efter vårfisket redan nu så har ni problem grabbar, hahaha

              Själv sitter jag och googlar om man kan ha en tam Havsörn med sig när man fiskar, jag drar fisk och min havsörn slaktar skarvjäveln
              Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
              Flugfiske är en Livs-stil
              2016 har jag blivit Multifrälst

              Kommentera


              • #17
                Skarven räds inte att sätta näbben i en tvåkilosöring:

                Kommentera


                • #18
                  Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg

                  Inte illa ment och inga mönster men en del av dina inlägg lämpar sig väl att kommentera...

                  För övrigt lyfts å sänks det väl givet vad som framförs, vilja ståndpunkter eller värderingar som kommer i dagen? Allt och alla förtjänar inte att lyftas, Trump och hans likar är ett oerhört tydligt exempel, han, de är sannolikt bortom all räddning...
                  Visst, felet kan ligga hos mina ämnen och inlägg..Men det kan också vara så att du ännu inte upptäckt att man kan vara lite restriktiv och kommentera bara när man genom sin kunskap och erfarenheter kan skapa ett värde för frågeställaren, annars riskerar man att uppfattas som dryg.

                  Kommentera


                  • #19
                    Ja du har en poäng, ibland har jag inte en erfarenhetsmässigt poäng men ändå en reflektion kring frågeställningen, menar du då att jag hellre borde vara tyst... ? eller som markus66, enbart raljera, spy galla utan att enligt min mening tillföra något i sak?
                    ..

                    Kommentera


                    • #20
                      Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                      Ja du har en poäng, ibland har jag inte en erfarenhetsmässigt poäng men ändå en reflektion kring frågeställningen, menar du då att jag hellre borde vara tyst... ? eller som markus66, enbart raljera, spy galla utan att enligt min mening tillföra något i sak?
                      ..
                      Ja enligt min erfarenhet är det bättre att inte kommentera i såna lägen, tycker man att en frågeställning är dum eller korkad så behöver man inte heller gå in i den. Jag tycker inte att dina två senaste kommentarer har tillfört något positivt (speciellt dåligt är det att håna någon annans kommentarer då det kan uppfattas som mobbning eller en dominanshandling) men jag vet att du också kan komma med väldigt bra inlägg.
                      Senast ändrad av Laxen2; 2019-12-01, 06:31.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Henke E, 2023-04-21, 14:39
                      3 svar
                      447 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Henke E, 2023-05-06, 23:50
                      3 svar
                      451 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Henke E, 2023-05-13, 17:08
                      0 svar
                      85 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Henke E, 2023-05-29, 22:23
                      5 svar
                      686 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av abe, 2023-07-13, 11:58
                      5 svar
                      189 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke203  
                      Arbetar...
                      X