Testinlägg - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Testinlägg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Sportfiskarna Admin Visa inlägg
    Förstår verkligen frustrationen över att det tar så lång tid att komma rätta med en del av funktionaliteten. Även över att vi från förbundets sida är dåliga på att svara. Det finns helt enkelt lite för mycket för oss att bevaka med knappa resurser. Och - att driva forum är tyvärr inte det vi är experter på. Fiskeglädje och fiskevård, det kan vi däremot! Vi hoppas förstås att det är av den anledningen man vill vara medlem hos oss. Med det sagt så ser jag ändå fram emot att vi ska kunna utveckla Fiskesnack under hösten. Planen är att samla en grupp med er mest aktiva användare, be om era inspel och diskutera vilka ändringar som önskas. Till dess hoppas vi att snacket fortsätter här. Jag nås på andreas.ollinen@sportfiskarna.se om ni vill kontakta mig direkt. Höres, fiskehälsningar, Andreas Ollinen
    Hej Andreas, nu är det höst, hur ser sportfiskarnas tidsplan ut under hösten för att utveckla/uppdatera fiskesnack? Det är många FS användare / sportfiskarna medlemmar som undrar om vad som händer med fiskesnack.

    / Matte

    Kommentera


    • #12
      Hej Matte! Ja, jag förstår det. Det har ju tagit lååång tid. Vi ser under hösten över möjligheterna att göra en större förändring. Nuvarande forumprogramvara har tyvärr brister som är svåra att komma runt. Kan inte lova när något besked kommer. Tyvärr också stora kostnader förknippade med stora förändringar.

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av ekasboyan, 2023-04-01, 17:48
      0 svar
      78 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg ekasboyan  
      Startad av Henke E, 2023-04-21, 14:39
      3 svar
      444 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Henke E
      av Henke E
       
      Startad av Henke E, 2023-05-06, 23:50
      3 svar
      439 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Henke E
      av Henke E
       
      Startad av Henke E, 2023-05-13, 17:08
      0 svar
      83 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Henke E
      av Henke E
       
      Startad av Henke E, 2023-05-29, 22:23
      5 svar
      683 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Henke E
      av Henke E
       
      Arbetar...
      X