Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #91
    Måste få ge lite kritik nu oxå till Söders
    La en order i Tisdags typ mellan 15-16 i hopp om att det skulle komma till mig idag eller senast imorgon.

    Hela Onsdagen gick och inga mail om leverans, kollat min order på Söders hemsida under hela dagen igår och även nu på morgonen. Står bara att min order plockas ! Men det har det stått sedan i Tisdags kväll

    Jag handlar bara på Söders och gillar inte att ge kritik men la min beställning i Tisdags för att jag behövde sakerna nu till helgen. Får hoppas att dom packat klart den idag och att post nord inte gör bort sig, annars står jag utan en massa jiggskallar till helgens fiske

    Mvh
    Annars en Supernöjd kund
    Classe
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #92
      Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
      Måste få ge lite kritik nu oxå till Söders
      La en order i Tisdags typ mellan 15-16 i hopp om att det skulle komma till mig idag eller senast imorgon.

      Hela Onsdagen gick och inga mail om leverans, kollat min order på Söders hemsida under hela dagen igår och även nu på morgonen. Står bara att min order plockas ! Men det har det stått sedan i Tisdags kväll

      Jag handlar bara på Söders och gillar inte att ge kritik men la min beställning i Tisdags för att jag behövde sakerna nu till helgen. Får hoppas att dom packat klart den idag och att post nord inte gör bort sig, annars står jag utan en massa jiggskallar till helgens fiske

      Mvh
      Annars en Supernöjd kund
      Classe
      Är det inte bättre att ta kontakt med Söders direkt, istället för att "gnälla" här? Ingen av oss på FS kommer ju kunna hjälpa dig ändå...

      Kommentera


      • #93
        Inte för att vara en rövhatt, men jag vet inte om det är direkt befogad kritik. Visst brukar de vara snabba med plock och leverans. Men vill man vara säker på att få grejerna i god tid innan man ska använda dem får man nog ha lite mer framförhållning.

        Jag beställde en kajakvagn i slutet av mars som jag tänkte ha i början av juni, den har fortfarande inte kommit. Det känns som att jag kan börja klaga nu.
        (Den är inte beställd från söders dock.)

        Kommentera


        • #94
          Ursprungligen postat av Luthman Visa inlägg
          Inte för att vara en rövhatt, men jag vet inte om det är direkt befogad kritik. Visst brukar de vara snabba med plock och leverans. Men vill man vara säker på att få grejerna i god tid innan man ska använda dem får man nog ha lite mer framförhållning.

          Jag beställde en kajakvagn i slutet av mars som jag tänkte ha i början av juni, den har fortfarande inte kommit. Det känns som att jag kan börja klaga nu.
          (Den är inte beställd från söders dock.)
          Varför inte börja med att kontakta säljaren, kan vara så enkelt att ordern har missats

          Kommentera


          • #95
            Ursprungligen postat av Lejestrand Visa inlägg

            Är det inte bättre att ta kontakt med Söders direkt, istället för att "gnälla" här? Ingen av oss på FS kommer ju kunna hjälpa dig ändå...
            Jag ger mycket ros till Söders, man måste tåla lite ris oxå
            Dom kanske måste anställa fler som packar om det är mycket. Detta är ju ett forum där saker och ting snackas om. Om du ser det som "gnäll" är det upp till dig

            Jag tycker Alla handlare skall både ha Ros och Ris. På så sätt lär dom sig vad som funkar och inte funkar. Jag har fullt förtroende för Söders och vet att det missas lite här och där.

            Skitfiske på dig
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

            Kommentera


            • #96
              Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
              Måste få ge lite kritik nu oxå till Söders
              La en order i Tisdags typ mellan 15-16 i hopp om att det skulle komma till mig idag eller senast imorgon.

              Hela Onsdagen gick och inga mail om leverans, kollat min order på Söders hemsida under hela dagen igår och även nu på morgonen. Står bara att min order plockas ! Men det har det stått sedan i Tisdags kväll

              Jag handlar bara på Söders och gillar inte att ge kritik men la min beställning i Tisdags för att jag behövde sakerna nu till helgen. Får hoppas att dom packat klart den idag och att post nord inte gör bort sig, annars står jag utan en massa jiggskallar till helgens fiske

              Mvh
              Annars en Supernöjd kund
              Classe
              Vi har alla olika preferenser vad gäller bra service.
              Men min personliga uppfattning om att en arbetsdag -> Tis mellan15-16 till Tors 09.00 <- är dålig service för att ordern inte packats och skickats, ställer väldigt höga krav på butikerna.
              Tror vi generellt har blivit lite bortskämda med att få hem beställda varor dagen efter.
              Ps jobbar inte på Söders eller är sponsrad på något vis...

              / C

              Kommentera


              • #97
                Det transportföretaget jag vickar på nu i 14 veckor har vi beställning till 22 med säker leverans innan kl 10 dagen efter.

                men det är klart, man får vad man betalar för.

                Dock vet jag inte vilket frakbolag söder använder. Men förmodligen inte oss.

                Kommentera


                • #98
                  Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg

                  Varför inte börja med att kontakta säljaren, kan vara så enkelt att ordern har missats
                  Jag har pratat med dem i flera omgångar. Senast ringde de mig i veckan för att diskutera min beställning. Problemet var att den inte kommit med den beställning de lagt från USA (vilken de trodde att den skulle komma med) och nu har den blivit försenad av olika skäl. Jag kontaktade dem efter två veckor tror jag att det var, problemet var att jag inte fick några svar förrän jag började kontakta dem via facebook, och svarsfrekvensen har väl kanske inte varit på topp hela tiden. Menmen.....

                  Kommentera


                  • #99
                    Jag mailade Söder sportfiske förra veckan för att fråga om när ett spö skulle vara tillgänglig i lager. Tror ni att jag fått något svar? Jag tror inte att jag någonsin kommer att få ett svar.

                    Kommentera


                    • Det är en del stök. Några är dryga ibland.
                      Men för diskussionens skull. Dom har växt så det knakar på ganska kort tid, dom har pressat priser för hela branschen, posten har under samma period börjat gå på knäna osv. Och det strulet hamnar på dom.
                      I slutändan tycker jag dom gör ett bra jobb.
                      Ibland har det tagit lite tid, ibland har nåt strulat och ibland har nån vart riktigt dryg, men dom har alltid i slutändan levererat kundnöjdhet och bra utbud.

                      Kämpa på söder!
                      Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
                      &

                      Fiskesnacks AbborrFemma 2020
                      ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
                      Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

                      -Okänd

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 357 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                      134 svar
                      29 614 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg JontaK
                      av JontaK
                       
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 855 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 531 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Flex, 2023-03-20, 20:44
                      2 svar
                      546 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Robbansfiske  
                      Arbetar...
                      X