Haha! Classe69, lycka till!
Min budget var 0, skulle bara kolla lite, absolut inte köpa något.
Klev ut med ny rulle, lina och spö.
Nästa gång skulle jag bara ha ett beteslås eller en tafs.
Klev ut med flera gummi och spinnerbaits, tafsen glömde jag......
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se
Collapse
X
-
Jag skall mest ha småplock
Typ krok, fjäderringar, trippellekande, lite tafsmatrial mm.mm 
Satte min budget till 1500:- att handla småplock för
Just det, en ny beteshink blir det nog oxå
Lämna en kommentar:
-
Åk inte dit och var inte där länge. Jag var inne i 20 minuter och kom ut 6500 fattigare!Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggLåter bra det
åker nog in så jag kan gå runt Läääänge där
känna och klämma på allt 
Jättebra butik
Lämna en kommentar:
-
Låter bra detUrsprungligen postat av Grävlingen Visa inläggSamma priser iaf vad jag noterat!
åker nog in så jag kan gå runt Läääänge där
känna och klämma på allt
Lämna en kommentar:
-
Samma priser iaf vad jag noterat!Ursprungligen postat av Classe69 Visa inläggNi som varit inne på Söders fysiskt. Är det samma priser i affären som på nätet?
Tänkte åka in på Måndag innan Pike Fight finalen
har ju handlat grymt mucket av dom men aldrig varit i affären fysiskt
Men skiljer priserna så handlar jag hellre på webben och slipper bära hem det
(lat som man är) haha
Lämna en kommentar:
-
Ni som varit inne på Söders fysiskt. Är det samma priser i affären som på nätet?
Tänkte åka in på Måndag innan Pike Fight finalen
har ju handlat grymt mucket av dom men aldrig varit i affären fysiskt
Men skiljer priserna så handlar jag hellre på webben och slipper bära hem det
(lat som man är) haha
Lämna en kommentar:
-
å där var min spö reklamation löst. jag är imponerad av hur fort och smidigt söder fixade det. tummen upp!
Lämna en kommentar:
-
nädå jag tvingar ingen. första gången jag behövt reklamera något till söder så har ingen erfarenhet av hur dom löser sånt. dock handlat mängder av dom och där briljerar dom.
huruvida jag vållade spöbrottet kan man väll tvista om i evigheter men jag vill tro att det va ett fabrikations fel.
Lämna en kommentar:
-
Låter mer som du tvingar dem å ge dig en ny topp igenom å ta de offentligt innan du fått svar på mailet, är du säker på att de inte är ditt egna fel att spöet gick av då?Ursprungligen postat av gös ingvar Visa inläggtoppen på mitt shimano compre gick av härom dagen, mailade en reklamation till söder idag.
får se om dom lever upp till sitt goda rykte.
Lämna en kommentar:
-
toppen på mitt shimano compre gick av härom dagen, mailade en reklamation till söder idag.
får se om dom lever upp till sitt goda rykte.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
|
10 svar
2 088 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
|
||
|
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
|
23 svar
2 010 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Vittling
2026-04-12, 09:40
|
||
|
Startad av Mathias 70, 2025-06-21, 12:56
|
0 svar
139 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Mathias 70
2025-06-21, 12:56
|
||
|
Startad av trcolka, 2025-12-04, 16:40
|
3 svar
381 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av HarpoonMan
2025-12-12, 08:58
|
Lämna en kommentar: