Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskefuralles
    replied
    https://www.dn.se/ekonomi/varslar-om...tfiskeforetag/

    Lämna en kommentar:


  • Okoun
    replied
    Snabbt och trevligt bemötande av kundtjänst. Postnord hade lyckats knäcka ett spö jag köpte därifrån och fick snabbt hjälp med att få fram ett nytt spö.
    Får bra och informativa svar när man har frågor om olika produkter.
    Så bara positiva upplevelser av söders.

    Lämna en kommentar:


  • anteman
    replied
    Söders förefaller göra ett sitt jobb bra överlag!

    Tråden handlar om en butik och då borde både ros och ris få framföras även här, både angående beställningar, kontaktförsök och reklamationer. Det senare, riset ffa om man redan väntat länge på svar och rentav påmint om tidigare kontaktförsök... ris och ros här är subjektiv konsumentupplevelse sen får man värdera inläggen själv.

    Har inte köpt ngt av dem via postorder men väl från butik och har inget att anmärka på mer än att jag ibland saknat pris på nån vara å kön till personalen är lååång ..

    Lämna en kommentar:


  • Grobian
    replied
    Den fysiska butiken är ofta väldigt fullsmockad. I och med det känns det oftast lite pressat när man har frågor, både för en själv och för försäljaren då de har rätt bråttom att gå vidare till nästa person i kön. Jag undviker därför helst denna butik, om det inte är något ”akutärende” då den ligger ganska nära mig. Deras nätbutik är ju dock överlägset bäst i klassen! Vill jag ha utförlig personlig service av enormt kunnig personal åker jag till Sportfiskeboden i Täby, där snackar vi personlig service. Har man extra tur är han vad jag tror är innehavaren, Micke, i butiken. Där fastnar man lätt lite för länge Varje gång man åker därifrån är jag supertaggad då jag fått så mycket tips och råd (Jag jobbar inte för dem nej ) Iofs kanske fel tråd att ge en annan butik beröm här

    Lämna en kommentar:


  • Fiffi
    replied
    Kan bara instämma med ros. Gick bara in på butiken för att köpa ett par tafsar, när de läggs på disken så säger killen, "nej men vänta jag har något mycket bättre som jag själv kör mycket på och har testat ordentligt" och jag tänkte here we go nu blir det dyrt - men det blev 40% billigare för ett par riktigt bra tafsar. Sen dess har jag brännt 4000kr på drag där och nu när jag ska köpa nytt spö, rulle och lina vet jag vart jag går - Söders.

    Lämna en kommentar:


  • Bowen
    replied
    Det är en del stök. Några är dryga ibland.
    Men för diskussionens skull. Dom har växt så det knakar på ganska kort tid, dom har pressat priser för hela branschen, posten har under samma period börjat gå på knäna osv. Och det strulet hamnar på dom.
    I slutändan tycker jag dom gör ett bra jobb.
    Ibland har det tagit lite tid, ibland har nåt strulat och ibland har nån vart riktigt dryg, men dom har alltid i slutändan levererat kundnöjdhet och bra utbud.

    Kämpa på söder!

    Lämna en kommentar:


  • Laxen2
    replied
    Jag mailade Söder sportfiske förra veckan för att fråga om när ett spö skulle vara tillgänglig i lager. Tror ni att jag fått något svar? Jag tror inte att jag någonsin kommer att få ett svar.

    Lämna en kommentar:


  • Luthman
    replied
    Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg

    Varför inte börja med att kontakta säljaren, kan vara så enkelt att ordern har missats
    Jag har pratat med dem i flera omgångar. Senast ringde de mig i veckan för att diskutera min beställning. Problemet var att den inte kommit med den beställning de lagt från USA (vilken de trodde att den skulle komma med) och nu har den blivit försenad av olika skäl. Jag kontaktade dem efter två veckor tror jag att det var, problemet var att jag inte fick några svar förrän jag började kontakta dem via facebook, och svarsfrekvensen har väl kanske inte varit på topp hela tiden. Menmen.....

    Lämna en kommentar:


  • Coffe81
    replied
    Det transportföretaget jag vickar på nu i 14 veckor har vi beställning till 22 med säker leverans innan kl 10 dagen efter.

    men det är klart, man får vad man betalar för.

    Dock vet jag inte vilket frakbolag söder använder. Men förmodligen inte oss.

    Lämna en kommentar:


  • Me_pps
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Måste få ge lite kritik nu oxå till Söders
    La en order i Tisdags typ mellan 15-16 i hopp om att det skulle komma till mig idag eller senast imorgon.

    Hela Onsdagen gick och inga mail om leverans, kollat min order på Söders hemsida under hela dagen igår och även nu på morgonen. Står bara att min order plockas ! Men det har det stått sedan i Tisdags kväll

    Jag handlar bara på Söders och gillar inte att ge kritik men la min beställning i Tisdags för att jag behövde sakerna nu till helgen. Får hoppas att dom packat klart den idag och att post nord inte gör bort sig, annars står jag utan en massa jiggskallar till helgens fiske

    Mvh
    Annars en Supernöjd kund
    Classe
    Vi har alla olika preferenser vad gäller bra service.
    Men min personliga uppfattning om att en arbetsdag -> Tis mellan15-16 till Tors 09.00 <- är dålig service för att ordern inte packats och skickats, ställer väldigt höga krav på butikerna.
    Tror vi generellt har blivit lite bortskämda med att få hem beställda varor dagen efter.
    Ps jobbar inte på Söders eller är sponsrad på något vis...

    / C

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
99 svar
26 375 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Cosmoz 08  
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
112 svar
22 953 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Johaan
av Johaan
 
Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
23 svar
3 561 visningar
2 gillar
Senaste inlägg BrainDisorder  
Startad av Young Waterfoot, 2023-04-27, 14:00
22 svar
1 374 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Sundström76  
Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
13 svar
859 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Flex
av Flex
 
Arbetar...
X