Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Låg_Profil
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Undrar om Söder slutat med St. Croix Legend Tournament Musky - Top-N-Tail.
    Varit slut länge nu i deras webbshop
    Jaja, bara vänta
    Det kommer nog med vårleveransen, årets Legend Tournament har nya rullfästen med exponerad klinga och palminggrepp på de tyngre.

St Croix Katalog 2018

Hoppas att nya Longrangern inte riktigt är lika bra som Legend Elite Musky LEM86MHF, för annars så gjorde jag en tabbe i somras...
    Senast ändrad av Låg_Profil; 2018-01-24, 21:01.

Lämna en kommentar:

• Nörre_
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Jaja, bara vänta
    Jag skulle känna på nåra st croix spön när jag var där tänkte jag,men dom hade tyvärr inte fått hem dom än,tyvärr.
    Dom väntade även på spön från gunki mm.
    Så du kan nog va lugn,d kommer nog längre fram mot våren
    Fiskar sj med ett top n tail å jag älskar mitt,kan starkt rekomendera det

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Jaja, bara vänta

Lämna en kommentar:

• Nörre_
    replied
    Blev iväg skickad på kurs med jobbet i sthlm mån till tisdag,och lyckades äntligen få till ett besök hos söder sportfiske
    kanon bra butik,hade kunnat gå där hur länge som hällst.
    Personalen var helt otroligt bra,det märktes värkligen att dom älskar sitt jobb.
    Suverän service,kan rekomendera alla ett besök om man har möjlighet!!
    Jag vill mer än gärna dit igen,synd att man har över 30mil dit bara

Lämna en kommentar:

• Sportfiskeprylar.se
    replied
    Hej Classe, 2790 kr inkl. moms är ungefär vad vi betalar för en Beast i inköpspris så formodligen rear man bort produkten för att få tillbaks pengarna. Det kommer alltid vara så att det är olika på produkter och mot slutet på året är det normalt att man säljer bort sånt som man inte får snurr på för att stärka upp kassan inför kommande säsong.

Mvh
    Nicklas
    Sportfiskeprylar.se

Lämna en kommentar:

• Darkduck
    replied
    Jag kan instämma när det gäller rullar med Norrlandsfiskaren. Brukar köpa mina antingen på ebay eller athletestore och sparar pengar. Överlag verkar Norrlandsfiskaren ha bra koll på hur branschen fungerar.

Lämna en kommentar:

• Norrlandsfiskaren
    replied
    Det finns grymt många intressanta spömärken utomlands som man verkligen skulle vilja se i Sverige. Nuförtiden får man knappt se några udda märken utan det är mest spön från de stora distributörerna där de satt sitt klistermärke på något spö från de stora spöfabrikerna i Asien och sedan marknadsför dem med någon halvkändis som officiellt får vara designer och det utan att personen ens har basala kunskaper i tillverkningsteknik. Tyvärr är butikerna mer eller mindre fast i samma affärsmodell där de får hjälp med billig finansiering och då väljer att ta in dessa grejor. Sedan blir det någon märklig massymbios när konsumenterna översköljs med reklam av prylarna i fisketidningar och andra media och då mot bättre vetande efterfrågar dem. Jag tycker ändå att det är positivt att Söder verkar satsa på St Croix. Det är ändå ett genuint märke med egen utveckling och produktion. Att man inte ens får se ett spö från klassiska märken som Gary Loomis, Sportex, RST och liknade nuförtiden i butikerna är tragiskt. Det finns så många grymt intressanta grejor där ute och folk har numera betydligt större köpkraft än bara för 10-20 år sedan.

Lämna en kommentar:

• jockegbg
    replied
    Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
    Ja de e synd. Sportex gör riktigt trevliga spön. Bara el-ge som säljer dom o dom har ju nästan aldrig några hemma :/
    Jag har typ köpt dom flesta :P har ett av vardera i högprissegmentet iaf. T800 materialet och tekniken dom använder tycker jag ger den aktion jag är ute exter. ST. Croix håller inte alls samma standard inte heller westin som är två exempel på spöserier jag gjort mig av med till förmån för sportex absolut och airspin.

Så jag köper allt utom spön och rullar via söders. Finns ingen anledning då man får tag på billigare rullar i utlandet för tusenlappar och hundralappar billigare. Sällan en rulle går sönder och om den skulle göra det så är jag uppe i samma pengar. Bra webbutik vet dock inget om personalen förutom dom sammanhang man ser delar av den på youtube. Stockholmstugg. Brukar hitta bra priser där med.
    Senast ändrad av jockegbg; 2017-11-04, 12:29.

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    Pruta... Det gör vi generellt här i Sverige alldeles för lite.. Du har ju goda argument

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av wex Visa inlägg
    Jag kan varmt rekommendera ett besök på Jiggar! Trevlig ock kunnig personal.
    Det tror jag säkert och Vet att Söders har det, men inte riktigt så jag mena

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 112 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
23 svar
2 036 visningar
0 gillar