Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #81
    Det är lite förvirrande när spön har ”Spin” i modellnamnet. Det är engelska för ”haspel”.

    Våra butiker är inte alltid så bra på att informera konsumenten om spöet de säljer är spinn eller haspel.
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

    Kommentera


    • #82
      Spöet var en present till sonen. Han önskade sig ett abborre spö med multirulle. Så det var han som provade spöet. Jag har själv några Prorex spön, så jag hade upptäckt det. Tyvärr kallades det spinnspö i texten, så det var ett fel köp. Jag får köpa ett nytt till grabben och sälja fel köpet.

      Kommentera


      • #83
        Någon mer som har reagerat på att leveranserna numera tar en dag eller två längre?🤔

        Kommentera


        • #84
          Tjenare Julle68!
          Det var jag som tog emot ditt samtal och ditt ärende när du ringde till oss nyss.
          I kategorin längst upp på hemsidan när du är inne på det ovannämnda spöt så står det haspel eller spinn beroende på vilken modell du har valt. Hade vi skickat fel spö hade vi självklart tagit det i retur oavsett om du tagit bort alla lappar och låtit sonen provkasta det, har vi gjort felet rättar vi naturligtvis till det då du som kund inte skall drabbas på grund av det. I detta fall har du fått det spö som du har beställt, tar jag tillbaka det för försäljning kan vi ej lägga ut det som nytt. Köper man ett spö för det priset som ett AGS ligger på vill man ha det i nyskick och få ett oanvänt spö. Angående någon prisreducering var inget du nämnde i telefonen. Du är mer än välkommen att ringa mig på 08-844900 om du vill diskutera ämnet vidare. Vill ju självklart göra dig så nöjd som möjligt trots problemet.
          Mvh
          Mattias Fröidh
          Postorderansvarig
          Söder Sportfiske AB

          Kommentera


          • #85
            Ursprungligen postat av Ryckarn Visa inlägg
            Tjenare Julle68!
            Det var jag som tog emot ditt samtal och ditt ärende när du ringde till oss nyss.
            I kategorin längst upp på hemsidan när du är inne på det ovannämnda spöt så står det haspel eller spinn beroende på vilken modell du har valt. Hade vi skickat fel spö hade vi självklart tagit det i retur oavsett om du tagit bort alla lappar och låtit sonen provkasta det, har vi gjort felet rättar vi naturligtvis till det då du som kund inte skall drabbas på grund av det. I detta fall har du fått det spö som du har beställt, tar jag tillbaka det för försäljning kan vi ej lägga ut det som nytt. Köper man ett spö för det priset som ett AGS ligger på vill man ha det i nyskick och få ett oanvänt spö. Angående någon prisreducering var inget du nämnde i telefonen. Du är mer än välkommen att ringa mig på 08-844900 om du vill diskutera ämnet vidare. Vill ju självklart göra dig så nöjd som möjligt trots problemet.
            Mvh
            Mattias Fröidh
            Postorderansvarig
            Söder Sportfiske AB
            Får vi andra oxå ringa
            Älskar reducerade priser haha
            Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
            Flugfiske är en Livs-stil
            2016 har jag blivit Multifrälst

            Kommentera


            • #86
              Ursprungligen postat av Dimebag84 Visa inlägg
              Någon mer som har reagerat på att leveranserna numera tar en dag eller två längre?��
              Ja, från 1-2 dagar till 3-4...

              Kommentera


              • #87
                Ursprungligen postat av Me_pps Visa inlägg
                Ja, från 1-2 dagar till 3-4...
                Samma gäller våra firmabeställningar, de senaste 6 åren jag jobbat här har våra beställningar kommit klockrent till dagen efter kl 12:00

                Nu senaste veckorna så tar det minimum 2 dagar oavsett vad det är, fast på följesedeln så syns det att leverantören packat det samma dag som ordern lagts

                Jag vet att sorteringen brakade samman i Örebro för någon vecka sen vilket förståeligt fördröjer leveranser men tycker det borde vara ordnat sen länge nu

                känns som transportbolagen i Sverige överlag är i en rejäl svacka

                Kommentera


                • #88
                  Ursprungligen postat av Me_pps Visa inlägg
                  Ja, från 1-2 dagar till 3-4...
                  Tycker det är så från de flesta ställena.
                  Får man det på en dag är det fantastiskt men tycker det normala är mellan 3-4dagar för de flesta.
                  Förutom HM som tar sin månad på sig.
                  Ingen fisk är chans för fisk.
                  https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

                  Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
                  https://www.youtube.com/user/jurgenjons

                  Kommentera


                  • #89
                    Ursprungligen postat av Knug87 Visa inlägg
                    Samma gäller våra firmabeställningar, de senaste 6 åren jag jobbat här har våra beställningar kommit klockrent till dagen efter kl 12:00

                    Nu senaste veckorna så tar det minimum 2 dagar oavsett vad det är, fast på följesedeln så syns det att leverantören packat det samma dag som ordern lagts

                    Jag vet att sorteringen brakade samman i Örebro för någon vecka sen vilket förståeligt fördröjer leveranser men tycker det borde vara ordnat sen länge nu

                    känns som transportbolagen i Sverige överlag är i en rejäl svacka
                    Är ingen storkund och har ca 3-5 beställningar per år och 9 av 10 så brukar man få en avisering från Söder att grejerna är packade och frakt bokad dagen efter beställning.
                    Jag är dock nöjd med 3-4 dagar, så spelar ingen roll om det är transportbolaget eller butiken som tar någon dag längre på sig.

                    Kommentera


                    • #90
                      Jag har lagt 10-15 beställningar sen 2016 hos Söder, blivit återköp på nästan hälften då saker har tagit slut, påpekade de när de hade hänt på några beställningar i rad och fick ett långt mail av Nicklas som förklarade varför och hur de hade skett men utan att skylla ifrån sig. Schysst som dom är så gav han mig ett presentkort och de rök lika snabbt som de kom in. Blivit nått fel sen dess också men alltid lika snabb att återgärda de!

                      Tycker Söder har så pass bra priser och service att ja går å klämmer och känner i lokala butiker för att sedan gå hem och beställa av dom istället!
                      Blir nog en beställning av Ekolod/Frontmotor till hösten av dom också, de tar nästan emot när man måste vända sig till nån annan affär när något är slut på Söder!

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 375 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 953 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 561 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Young Waterfoot, 2023-04-27, 14:00
                      22 svar
                      1 374 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Startad av kenwald, 2023-06-29, 10:00
                      13 svar
                      859 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Flex
                      av Flex
                       
                      Arbetar...
                      X