Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• wex
    replied
    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg
    Har en liten fråga om någon vet eller om Söders svarar själv
    Jag har varit sååå sugen på att köpa en 5501 Beast och kollat både här och där. Jag köper ju 95% av mina saker från Söders så vill ju handla där, men
    Söders = 3990:- tror jag det va
    Och
    Jiggar.nu = 2790:-

???

Hur kan det skilja så mycket?
    Tar Söders överpris eller gör jiggar.nu brakförlust?
    Jag kan varmt rekommendera ett besök på Jiggar! Trevlig ock kunnig personal.

Lämna en kommentar:

• Norrlandsfiskaren
    replied
    Ser ut att vara en utförsäljning. De flesta butiker brukar köra någon kampanj på hösten för att få in likvida medel och klara vintersäsongen som generellt är tuffare för dem.

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Har en liten fråga om någon vet eller om Söders svarar själv
    Jag har varit sååå sugen på att köpa en 5501 Beast och kollat både här och där. Jag köper ju 95% av mina saker från Söders så vill ju handla där, men
    Söders = 3990:- tror jag det va
    Och
    Jiggar.nu = 2790:-

???

Hur kan det skilja så mycket?
    Tar Söders överpris eller gör jiggar.nu brakförlust?

Lämna en kommentar:

• Classe69
    replied
    Mycket trevlig affär
    Kommer nog bli en tripp till framöver fast det tar emot lite att det ligger i 08-land
    Har hunnit med att gå lite vilse, hoppat på fel tunnelbana. Haha
    Personalen får 5 flöte av 5 möjliga

Lämna en kommentar:

• jimmy85
    replied
    Ursprungligen postat av jockegbg Visa inlägg
    Har köpt prylar från söders flera gånger. Hittar det mesta i lager som jag ser migsjälv behöva. Synd att inte sportex finns i sortimentet då jag tycker deras spön håller riktigt bra kvalitet jämfört med konkurrenterna. Bästa webbutiken i Sverige.
    Ja de e synd. Sportex gör riktigt trevliga spön. Bara el-ge som säljer dom o dom har ju nästan aldrig några hemma :/

Lämna en kommentar:

• jockegbg
    replied
    Har köpt prylar från söders flera gånger. Hittar det mesta i lager som jag ser migsjälv behöva. Synd att inte sportex finns i sortimentet då jag tycker deras spön håller riktigt bra kvalitet jämfört med konkurrenterna. Bästa webbutiken i Sverige.

Lämna en kommentar:

• jimmy85
    replied
    Absolut en av de bästa butikerna. Blir fattig varje gång ja e inne på deras sida.

Lämna en kommentar:

• EuroPike
    replied
    Ja vi ska såklart hålla oss till ämnet. Vi kom visst in på ett litet sidospår.
    Jag har handlat utav Söder väldigt många gånger. Men bara på nätet. Har aldrig varit i deras fysiska butik. Men de ligger helt klart på min topp 3 lista över svenska fiskebutiker.

Lämna en kommentar:

• holden
    replied
    Eftersom tråden handlar om Söders tänkte jag för en gångs skull hålla mig till ämnet, var in till butiken igår med ett vertikalspö som gått rakt av under drill av en halvstor gös. Reklamation godkändes och jag kunde smidigt ersätta spö som var av utgången modell med ett nytt. Alltid trevligt och bra hos Söders.
    Senast ändrad av holden; 2017-10-28, 19:17.

Lämna en kommentar:

• swiss_army_knife
    replied
    Jo jag gillade inte att ha dom till gummi heller först. Men sen fick jag en idé att om jag tog små stripes genom hålen på hinken och sen satte fast gem som jag böjde upp spetsen på. Så nu hänger jag allt gummi i shallowskruvarna eller direkt i jigghvudena, hur smidigt som helst. Till och med min skeptiska fiskekamrat blev lite impad. Sen är jag säkert inte ensam om denna eller liknande lösningar, men jag kom på den själv.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 117 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Westley Richard  
Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
23 svar
2 040 visningar
0 gillar