Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Behöver ju inte starta en ny tråd när det redan finns en.

    Tänkte nämligen samma som trådstartaren.
    Ofta är det gnäll som skrivs men inte tvärt om.

    Fiskerprylar.se lyckades att inte packa ner allt i mitt paket, trots telefonsamtal och mail som skulle säkerställa att allt var hemma och skulle hinna till mig innan stundande resa.
    Paketet kommer och saknar det vi pratat i telefon om.
    Något frustrerad ringer jag upp och frågar varför inte allt är med och att nu är det inte troligt att dom hinner skicka nytt paket innan resan.

    Dialogen från söder, trots min något uppjagade ton, är väldigt vänlig och genuin.
    Ett paket skickas iväg omgående med en rolig bonus i och på håret får jag paketet och kan få med mig grejerna på resan.
    Tack för en bra kundservice!
    Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
    &

    Fiskesnacks AbborrFemma 2020
    ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
    Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

    -Okänd

    Kommentera


    • #12
      Har handlat rätt ofta hos dem och aldrig blivit besviken eller känt mig dåligt behandlad när jag ringt och frågat. Kvalitet både på grejer och bemötande.

      Kommentera


      • #13
        Ja då får jag med skriva här.
        Som första gångs kund hos dom så blev jag först sur men dom va seriösa och ordnade detta omedelbart.
        Min fru överraskade mig med att köpa ett par igloo 30 stövlar.
        Men hon visste ju inte att dessa är små i storlekarna och söder va dom ända som ej skrev detta på sin webbsida.
        Men efter ett telefon samtal så provade dom själv och kollade och sa att detta va helt rätt. (dom är små)
        Dom returnerade stövlarna utan kostnad. Tyvärr hade dom inte inne rätt storlek så får handla hos en annan nu tyvärr.
        Dom skulle även ändra på webben att skriva med detta för skorna nu sa dom.

        Bara plus av servicen verkligen! Seriöst företag som går att få kontakt med. Och bra service.

        Kommentera


        • #14
          Söders är klockrena. Jag har väl handlat där otaliga gånger i butiken och ett par gånger på nätet. Senast jag handlade över nätet köpte jag ett gäng shaker shads och curly tails för torskfiske, och då de saknade en färg på en enda jigg fick jag två paket extra jiggar helt gratis. De hade kunnat byta ut färgen på den där enstaka jiggen och bara det hade varit lugnt, men nej, jag fick två hela extra paket med shaker shads.

          Helt onödigt snällt, men så håller man ju fast vid sina kunder. Handlar nästan bara där om det inte är superrea på beten.nu som också håller hög kvalitet, eller om de saknar någonting i sortimentet (även om det är mycket sällan...)

          Kommentera


          • #15
            Söders är kanon iaf via e-handel. Tills man kommer till frakt.. Suger ju att man bara kan välja hempaket med postnord vid spököp. Dyrt o klyddigt när man måste boka tider o så. Lättare om man hämtat på ombud.

            Kommentera


            • #16
              Hej Calle! Vi håller med fullständigt, hempaket suger men tyvärr har vi inget val. Ombuden hanterar inte sedan 2013 paket som är längre än 150cm eller väger mer än 20 kg. Detta gäller alla ombud, dvs Postnords, DHLs, Schenkers m.m. Så hempaket är det enda alternativet om man inte vill besöka vår fysiska butik.

              Mvh
              Nicklas
              Söder Sportfiske
              Sportfiskeprylar.se
              Sportfiskeprylar.se - Söder Sportfiske AB
              För Sportfiskare, av Sportfiskare - Vi har inte råd att sälja skräp!

              Kommentera


              • #17
                Har beställt massor från Söders och kan bara säga.
                5 flöte av 5 möjliga
                Alltid så jävla trevliga och hjälpsamma
                (Ursäkta svordomen) men det lät större när man svor

                Väldigt kunnig personal oxå oavsett vad jag ringt om

                God Jul på er

                Classe
                Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

                Kommentera


                • #18
                  Håller med dig Classe. Tycker söders är kanon. Och går det inte att välja annat sätt än hempaket så e där ju inget o göra! Om man inte ska åka en 65mil :p

                  Fått väldans bra service iaf

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg
                    Söders är kanon iaf via e-handel. Tills man kommer till frakt.. Suger ju att man bara kan välja hempaket med postnord vid spököp. Dyrt o klyddigt när man måste boka tider o så. Lättare om man hämtat på ombud.
                    Fast har man inte så långt till tex postnord,så kan man ju åka direkt dit o skippa hempaket...

                    Kommentera


                    • #20
                      Eftersom många (alla?) säger att Söders är sååå bra, tänkte jag prova och beställde lite drag och krokar.
                      Grejerna kom snabbt, men ett gummibete var snett. Fa fn!?
                      Tog några bilder, skickade in till Söders och vips! Så kom en ny i lådan.
                      Blev imponerad av hanteringen och tänkte "när jag är i Sthlm ska jag besöka butiken".
                      Sagt o gjort, mycket trevlig och kunnig personal, åkte därifrån med ny rulle, lina och spö.....
                      Kommer hem, provar spöt, det går av. Va fn!?
                      Tog några bilder, skickade in till Söders och vips! "finns spö-topp till dig att hämta i butiken".
                      Gissa i vilken butik jag kommer handla nästa gång jag är i Sthlm?
                      Och vilken "nät-butik" kommer jag beställa ifrån?
                      Svar; SÖDERS!!!
                      (om inte någon hajjade, så är Söders det lysande exemplet på extremt bra fiskebutik!)
                      Visst fn är det en materialsport!

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 357 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                      134 svar
                      29 614 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg JontaK
                      av JontaK
                       
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 854 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 531 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Flex, 2023-03-20, 20:44
                      2 svar
                      546 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Robbansfiske  
                      Arbetar...
                      X