Behöver ju inte starta en ny tråd när det redan finns en.
Tänkte nämligen samma som trådstartaren.
Ofta är det gnäll som skrivs men inte tvärt om.
Fiskerprylar.se lyckades att inte packa ner allt i mitt paket, trots telefonsamtal och mail som skulle säkerställa att allt var hemma och skulle hinna till mig innan stundande resa.
Paketet kommer och saknar det vi pratat i telefon om.
Något frustrerad ringer jag upp och frågar varför inte allt är med och att nu är det inte troligt att dom hinner skicka nytt paket innan resan.
Dialogen från söder, trots min något uppjagade ton, är väldigt vänlig och genuin.
Ett paket skickas iväg omgående med en rolig bonus i och på håret får jag paketet och kan få med mig grejerna på resan.
Tack för en bra kundservice!
Tänkte nämligen samma som trådstartaren.
Ofta är det gnäll som skrivs men inte tvärt om.
Fiskerprylar.se lyckades att inte packa ner allt i mitt paket, trots telefonsamtal och mail som skulle säkerställa att allt var hemma och skulle hinna till mig innan stundande resa.
Paketet kommer och saknar det vi pratat i telefon om.
Något frustrerad ringer jag upp och frågar varför inte allt är med och att nu är det inte troligt att dom hinner skicka nytt paket innan resan.
Dialogen från söder, trots min något uppjagade ton, är väldigt vänlig och genuin.
Ett paket skickas iväg omgående med en rolig bonus i och på håret får jag paketet och kan få med mig grejerna på resan.
Tack för en bra kundservice!
Kommentera