Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #41
    Jag har inga beten som inte ryms i en 3730, även om det är precis på gränsen. Håller man på med trolling är nog beteshink mer motiverat.

    Kommentera


    • #42
      Jag har 3 beteshinkar, en till Jerkbaits, en till gummin och en till resten som wobblers, tails, skeddrag osv. Anledningen förutom att jag tycker de är smidigt är att jag alltid har med mej alldeles för mycket annars. Så nu är de bara hinkarna som får följa med i båten. Har med mej dragen som jag verkligen vill ha och så tar dom ingen plats då jag hänger dom på utsidan av båten. I kajaken blir de dock 2st 3730 lådor med blandade drag som dessutom aldrig fått fisk innan (3st har fått fisk från kajaken men ej innan)

      Sen handlar ju denna tråd om Södersportfiske och dom är kanon. Finns inget att klaga på förutom att dom kanske har för mycket saker att titta igenom:-) Ska beställa lite nu i helgen och de blir från Söder då dom har bäst priser på de jag ska ha (och inte ha).

      Kommentera


      • #43
        Haha om du har tre olika hinkar, fyllda med tre olika typer av beten och det inte är "alldeles för mycket" vad släpa du då med innan? ����

        Kommentera


        • #44
          Det vill du inte veta. Men mina fiskekamrater tyckte jag va galen som hade me mej så mycket. I början med 3 hinkar tyckte dom att det "nästan" va tomt i båten, mem dom va väldigt nöjda me att dom fick mer utrymme.

          Kommentera


          • #45
            Jag tycker också att beteshinkar är smidigt. Framförallt till wobblers, jerkbaits och typ bulldawgs. Till jiggar använder jag hellre vanliga beteslådor.
            Instagram: mattiasandersson90

            Bara ett kast till...

            Kommentera


            • #46
              Jo jag gillade inte att ha dom till gummi heller först. Men sen fick jag en idé att om jag tog små stripes genom hålen på hinken och sen satte fast gem som jag böjde upp spetsen på. Så nu hänger jag allt gummi i shallowskruvarna eller direkt i jigghvudena, hur smidigt som helst. Till och med min skeptiska fiskekamrat blev lite impad. Sen är jag säkert inte ensam om denna eller liknande lösningar, men jag kom på den själv.

              Kommentera


              • #47
                Eftersom tråden handlar om Söders tänkte jag för en gångs skull hålla mig till ämnet, var in till butiken igår med ett vertikalspö som gått rakt av under drill av en halvstor gös. Reklamation godkändes och jag kunde smidigt ersätta spö som var av utgången modell med ett nytt. Alltid trevligt och bra hos Söders.
                Senast ändrad av holden; 2017-10-28, 19:17.

                Kommentera


                • #48
                  Ja vi ska såklart hålla oss till ämnet. Vi kom visst in på ett litet sidospår.
                  Jag har handlat utav Söder väldigt många gånger. Men bara på nätet. Har aldrig varit i deras fysiska butik. Men de ligger helt klart på min topp 3 lista över svenska fiskebutiker.
                  Instagram: mattiasandersson90

                  Bara ett kast till...

                  Kommentera


                  • #49
                    Absolut en av de bästa butikerna. Blir fattig varje gång ja e inne på deras sida.
                    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

                    Kommentera


                    • #50
                      Har köpt prylar från söders flera gånger. Hittar det mesta i lager som jag ser migsjälv behöva. Synd att inte sportex finns i sortimentet då jag tycker deras spön håller riktigt bra kvalitet jämfört med konkurrenterna. Bästa webbutiken i Sverige.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 357 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                      134 svar
                      29 614 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg JontaK
                      av JontaK
                       
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 854 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 531 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Flex, 2023-03-20, 20:44
                      2 svar
                      546 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Robbansfiske  
                      Arbetar...
                      X