Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Kan bara instämma med ros. Gick bara in på butiken för att köpa ett par tafsar, när de läggs på disken så säger killen, "nej men vänta jag har något mycket bättre som jag själv kör mycket på och har testat ordentligt" och jag tänkte here we go nu blir det dyrt - men det blev 40% billigare för ett par riktigt bra tafsar. Sen dess har jag brännt 4000kr på drag där och nu när jag ska köpa nytt spö, rulle och lina vet jag vart jag går - Söders.

    Kommentera


    • Den fysiska butiken är ofta väldigt fullsmockad. I och med det känns det oftast lite pressat när man har frågor, både för en själv och för försäljaren då de har rätt bråttom att gå vidare till nästa person i kön. Jag undviker därför helst denna butik, om det inte är något ”akutärende” då den ligger ganska nära mig. Deras nätbutik är ju dock överlägset bäst i klassen! Vill jag ha utförlig personlig service av enormt kunnig personal åker jag till Sportfiskeboden i Täby, där snackar vi personlig service. Har man extra tur är han vad jag tror är innehavaren, Micke, i butiken. Där fastnar man lätt lite för länge Varje gång man åker därifrån är jag supertaggad då jag fått så mycket tips och råd (Jag jobbar inte för dem nej ) Iofs kanske fel tråd att ge en annan butik beröm här

      Kommentera


      • Söders förefaller göra ett sitt jobb bra överlag!

        Tråden handlar om en butik och då borde både ros och ris få framföras även här, både angående beställningar, kontaktförsök och reklamationer. Det senare, riset ffa om man redan väntat länge på svar och rentav påmint om tidigare kontaktförsök... ris och ros här är subjektiv konsumentupplevelse sen får man värdera inläggen själv.

        Har inte köpt ngt av dem via postorder men väl från butik och har inget att anmärka på mer än att jag ibland saknat pris på nån vara å kön till personalen är lååång ..

        Kommentera


        • Snabbt och trevligt bemötande av kundtjänst. Postnord hade lyckats knäcka ett spö jag köpte därifrån och fick snabbt hjälp med att få fram ett nytt spö.
          Får bra och informativa svar när man har frågor om olika produkter.
          Så bara positiva upplevelser av söders.

          Kommentera


          • https://www.dn.se/ekonomi/varslar-om...tfiskeforetag/

            Kommentera


            • Hoppla! Det där hade jag aldrig trott om dem ärligt talat, hoppas de ger med sig och ger lagerarbetarna schyssta villkor.

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av NappenBott Visa inlägg

                Hoppla! Det där hade jag aldrig trott om dem ärligt talat, hoppas de ger med sig och ger lagerarbetarna schyssta villkor.
                Efter att ha jobbat fackligt flera år så får jag nog inflika att bara för att det inte finns kollektivavtal behöver det inte betyda att det är dåliga villkor.
                Man kan se samma princip som att Sverige inte vill ha minimilön. För fastslagen minimum skulle sänka lönerna.
                Dom kanske har något hängavtal eller annat. Facket vill alltid ha kollektivavtal vare sig det blir bättre eller sämre för då är det facket som får förhandla avtalen vid ett senare skede och det ger facket mer makt vid avtalsförhandling.

                Kommentera


                • Synd det var en låst artikel se om fisheco skriver en artikel om det.

                  Kommentera


                  • https://www.di.se/live/strejkvarsel-...ke-for-aktien/

                    Låter inte så farligt.
                    Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!

                    Kommentera


                    • Ja man kan vara emot kollektivavtal principiellt men ändå erbjuda vettiga villkor. Dock gäller det knappast majoriteten av företag som saknar kollektivavtal, man vill nog spara en hacka.

                      Söder Sportfiske är ju börsnoterade enligt annan länk på DN så de borde kunna erbjuda goda, åtminstone kollektivavtalsmässiga villkor... annars kan man köpa hos andra som förhoppningsvis gör det.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 357 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                      134 svar
                      29 614 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg JontaK
                      av JontaK
                       
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 854 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 531 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Flex, 2023-03-20, 20:44
                      2 svar
                      546 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Robbansfiske  
                      Arbetar...
                      X