Black week/Friday 2020 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Black week/Friday 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #51
    Jag avvaktar tills dom som ångrar sina massköp och slänger ut på annons här :-) ännu billigare :-) haha
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #52
      blev inget för mig, i alla fall inte ännu å blire någe så blire inget direkt nedsatt...
      överväger att beställa ett teleskopiskt karpspö för gäddmetet men den butiken som hade det spö ja lite halvt bestämt mig för att ja vill ha körde ändå ingen rea (absolut inte sur över det, snarare glad på nåt underligt vis) så då kan jag gott vela å fundera över det eventuella inköpet ett bra tag till, inavlad snål misstänksam västerbottning som man är i grunden...

      mvh/peter
      https://www.facebook.com/OKspinners/

      Kommentera


      • #53
        Någon annan som upplever att lev tiden från Söders är väldigt lång under Black-Friday?
        Har gjort 2 beställningar & båda ska vara packade & förhands info är skickade till Transportör & så har statusen sett ut i 5 dagar.

        Har beställt andra saker från annat håll under Black Friday dom har kommit fram dagen efter med samma transportör & andra transportörer, det känns som att grejerna inte ens har lämnat Söders.

        Kommentera


        • #54
          De säljer väl som smör och hinner inte med....?

          Kommentera


          • #55
            Haha ser så ut för mig på alla ställen jag handlat på. fiske.se har inte ens rört ordern vad det verkar..

            Kommentera


            • #56
              Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
              De säljer väl som smör och hinner inte med....?
              Mkt möjligt att dom inte har hunnit, men statusen är skickad 27/11 & dom har hunnit skicka fakturan

              Kommentera


              • #57
                Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg

                Mkt möjligt att dom inte har hunnit, men statusen är skickad 27/11 & dom har hunnit skicka fakturan
                Står det ej att summan är reserverad?

                Kommentera


                • #58
                  Söders skickar tyvärr med PostNord, det händer att jag köper på andra sajter där jag kan välja DHL om det brinner i knutarna. Senaste spöt jag köpte av Söders tog tre veckor innan det kom fram, till helt fel plats dessutom. Helt och hållet PostNords fel, fick sedan hjälp av Söders att reklamera så jag åtminstone slapp betala 199 spänn för hemkörning som aldrig blev av.

                  Kommentera


                  • #59
                    Drog ett mail till Söders & dom var snabba på svara, men köper inte riktigt svaret eftersom andra saker från andra ställen kommit fram & är också skickat med både Postnord, DHL & Schenker har kommit fram som är beställt både före & efter beställningarna från Söders.

                    Svaret från Söders
                    Anledningen till detta är troligtvis att både PostNord och DHL har otroligt mycket paket som skall skickas just nu till följd av Black Weekend. Detta medför helt enkelt att era paket inte hunnit få scanning ännu. De är skickade från oss och förhoppningsvis får de scanning under dagen.

                    Kommentera


                    • #60
                      Jag har jobbat i posten hos en Coop-butik, och jag kan säga att allt är kaos runt den här tiden. Tydligen är det 200.000 fler paket om dagen än förra året som ska hanteras av enbart Postnord, så jag har full förståelse för att saker registreras sent. Vi brukade under en normal vecka få 2-3 burar paket om dagen, och vid black friday hamnade den siffran på 13-15.

                      Även med extra personal så hann vi som ombud inte registrera leveranserna samma dag, utan låg alltid en dag efter. Trycket hos Postnord och de övriga distributörerna är garanterat mycket högt, och även fast det är tråkigt för en själv, så man får räkna med att saker tar längre tid nu än normalt.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2011-09-08, 21:27
                      99 svar
                      26 375 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Cosmoz 08  
                      Startad av Detanvändarnamnetanvändsredan, 2015-01-28, 13:39
                      134 svar
                      29 658 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg JontaK
                      av JontaK
                       
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      112 svar
                      22 934 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Johaan
                      av Johaan
                       
                      Startad av engqvist, 2022-12-31, 11:17
                      23 svar
                      3 553 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg BrainDisorder  
                      Startad av Young Waterfoot, 2023-04-27, 14:00
                      22 svar
                      1 373 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X