Ögat ramlat ut ur betet - reklamationsgrund? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ögat ramlat ut ur betet - reklamationsgrund?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ögat ramlat ut ur betet - reklamationsgrund?

    Hej,

    jag har köpt ett Japanbete för sådär 600 kr, inte direkt lågpris alltså. Efter inte särskild många kast så ena ögat ramlat ut, jag vet inte, när och hur det händer. Betet hade inte hamnat i något buske eller på någon sten, bara i vattnet. Inte flugit runt i båten, utan hängt i beteslådan när den inte har använts. Och någon gädda hade det inte blivit heller tyvärr än så länge.

    För mig är det en solklar reklamation, eller är jag helt ute och cyklar?

    Tack för era åsikter.

  • #2
    För dom pengarna så hade jag tagit det säljaren, ett 600kr bete ska inte ha några såna problem.
    Tycker det är pinsamt dålig kvalite på många beten idag, ta westim swim som idag kostar över 150kr där måste man byta krokar & fjäderringar & droppa i lite extra lim i ögonen så dom inte ska lossna

    Kommentera


    • #3
      Nu har grossisten lovat mig att hjälpa till (genom att skicka ett nytt öga till mig). Fast det egentligen inte ens är deras jobb. Och utan att ställa en massa konstiga frågor. Mitt förtroende i Megabass är då på sätt och vis återställd, för problem kan det alltid bli, det gäller sedan att hantera det på rätt sätt.

      Kommentera


      • #4
        Bra att det löste sig. Men tveksam kvalite till att börja med tänker jag.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
        10 svar
        2 088 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Westley Richard  
        Startad av Alfa75, 2025-05-27, 19:46
        23 svar
        2 010 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Vittling  
        Startad av Mathias 70, 2025-06-21, 12:56
        0 svar
        139 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Mathias 70  
        Startad av trcolka, 2025-12-04, 16:40
        3 svar
        381 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg HarpoonMan  
        Arbetar...
        X