Usch vad läskigt och simma runt i våra mörka, läskiga och grumliga sjöar :P
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
man kanske skulle bil dykare...
Collapse
X
-
men tänk så mycket billigare det skulle bli!Ursprungligen postat av Simen Visa inläggUsch vad läskigt och simma runt i våra mörka, läskiga och grumliga sjöar :P
Kommentera
-
jag lovar, dykning är INTE billigare än fiskeUrsprungligen postat av pengsjö Visa inläggmen tänk så mycket billigare det skulle bli!
Kommentera
-
Jotack, den kabeln känner jag väl till...Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggSkulle man dyka vid tjurköbron så skullen man nog kunna hitta ett x antal draggar som sitter i kabeln. Sen kan man ju rensa diktalberna från sillhäcklor oxå
Gissa var vi hämtar alla silltackel sen barnsben, det är rätt fantastiskt att om man ställer en trästolpe inom kasthåll från en bro så lyckas så fenomenalt många träffa just den stolpen när det finns hundratals meter att fiska på utom räckhåll för stolpen...Anders @ gäddfiske.se
Kommentera
-
Instämmer, fiske må vara en prylsport men när det gäller dykning är det löjligt, till och med att andas luft kostar pengar i den sporten...Ursprungligen postat av Nito Visa inläggjag lovar, dykning är INTE billigare än fiskeAnders @ gäddfiske.se
Kommentera
-
det är rätt fantastiskt att om man ställer en trästolpe inom kasthåll från en bro så lyckas så fenomenalt många träffa just den stolpen när det finns hundratals meter att fiska på utom räckhåll för stolpen...
Förstår mig inte på kanotister heller dom har ett helt hav att paddla i dom 2-3 månaderna vi fiskar abborre men nog tusan måste dom va precis där vi är....
Dom är ännu lättare en dykare ett kroka, så om någon har ett bra recept på grön glasfiberkanot med skrikande roddare kan ni väl ge mig det,, har kört C&R även på dessa för jag inte kan bli klok på hur man tillagar skitet...
Kommentera
-
Man gör en stor Präst medelst blyklubba, sedan kör man SGT (slå-gräv-tig)...
-detta skärgårdens otyg är nästan i klass med tygraggarna (seglarna) eller tävlingsCyklist-wannabees som dräller omkring på våra landsvägar och inte fattar att man INTE kan ligga 5 st. i bredd på en 90-väg i 37 km/h utan att flytta på sig
Kommentera
-
Jag har oxå rensat dom stolparna några gångerUrsprungligen postat av anders@gäddfiske.se Visa inläggJotack, den kabeln känner jag väl till...
Gissa var vi hämtar alla silltackel sen barnsben, det är rätt fantastiskt att om man ställer en trästolpe inom kasthåll från en bro så lyckas så fenomenalt många träffa just den stolpen när det finns hundratals meter att fiska på utom räckhåll för stolpen...
. Sen känner jag han som brukar ha ryssjor där. De fastnar ju flera tackel/dag i dom stolparna. Fattar inte hur dom lyckas.
Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
kanske inte, men det skulle vara roligt också+att man får en massa beten på köpet!Ursprungligen postat av Nito Visa inläggjag lovar, dykning är INTE billigare än fiske
Kommentera
-
Vet man bara var man ska leta så kan de nog löna sig. Men det ska till många beten inan man tjänat in utrustningen. Men de hade varit intressant o dykaUrsprungligen postat av pengsjö Visa inläggkanske inte, men det skulle vara roligt också+att man får en massa beten på köpet!
Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 105 visningar