Tack Jörgen Larsson! :) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tack Jörgen Larsson! :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Ursprungligen postat av Grejo Visa inlägg

    Jörgen lika aktuell nu som då. Vad är gränsen för hut gammal tråd man får posta i? Finns det en tråd om mannen i fråga så är det väl bättre att posta i den än att starta en ny oavsett trådens ålder?
    Jörgen berör så nu har det uppstått tjafs med en annan sportfiskeprofil bara ta del av kommentarerna Tidningen Fiskejournalen facebooksida jösses vilken sandlådenivå.

    Kommentera


    • #12
      Ja jösses jävlar.
      Heja Jörgen säger jag.

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Henke E Visa inlägg
        Jörgen berör så nu har det uppstått tjafs med en annan sportfiskeprofil bara ta del av kommentarerna Tidningen Fiskejournalen facebooksida jösses vilken sandlådenivå.
        Jag är rätt ny inom fiskegrupper och forum bara varit någorlunda aktiv i 3-4 år med lite mer aktivt fiske. Jörgen har jag läst/sett mycket av. Förstår att dom vill ha med han i artiklar i tidningen, har räknat ut ganska snabbt att han är lite av en legendar.

        Skäms lite att jag har handlat av dom.

        Kommentera


        • #14
          Har tidigare haft ett rätt bra intryck av "den andra profilen" trots kopplingen till kanalgratis. Det positiva intrycket har reviderats rätt kraftigt efter att ha läst kommentarerna där.

          Kommentera


          • #15
            Känns ändå skönt att man har en mer mogen attityd vid hantering av sociala medier än två av Sveriges största sportfiskeprofiler. Men tragiskt gällande att vara förebilder för unga talanger...

            Kommentera


            • #16
              Är det något jag har svårt för med fisket så är det detta. Att vuxna människor sitter och beter sig som treåringar framför sitt ps4 samtidigt som de spelar något barnspel har väl ingen förälder kunnat undgå. 40-plussare som sitter och ylar mot månen för att de hittade en yxa i Minecraft eller liknande. Måtte vi slippa den typen av profiler inom sportfisket. När man läser kommentarerna kring Jörgen så känns det som att en del mer än gärna skulle bli fiskets Pewdiepie... Nu har jag inga sociala medier så jag slipper det mesta men jag gillar att titta på fiskeproduktioner på youtube och kvalitén på fiskeprogram har nog aldrig varit högre än idag, hoppas det får fortsätta åt rätt håll.
              Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!

              Kommentera


              • #17
                Jörgen L har fler dagar bakom spöt totalt än vad många yngre sportfiskare har levt. Han har varit med genom egentligen hela det moderna fiskets utveckling.

                ​​​
                Det jag imponeras av är det driv som fortfarande finns. Nya metoder, utveckling hela tiden. Han ligger i framkant. Han är värd all uppmärksamhet.

                /Johan Pettersson

                Kommentera


                • #18
                  Ursprungligen postat av JohanP Visa inlägg
                  Jörgen L har fler dagar bakom spöt totalt än vad många yngre sportfiskare har levt. Han har varit med genom egentligen hela det moderna fiskets utveckling.

                  ​​​
                  Det jag imponeras av är det driv som fortfarande finns. Nya metoder, utveckling hela tiden. Han ligger i framkant. Han är värd all uppmärksamhet.

                  /Johan Pettersson
                  Jörgen kan verkligen läsa av fiskevatten, jiggexpert även full koll på ex abborrens levnadsvanor biologin etc.

                  Kommentera


                  • #19
                    Alla som inte har Facebook hänger inte med i de senaste inläggen. Här får ni en skärmdump på inlägget som startade det hela.
                    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

                    Kommentera


                    • #20
                      Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
                      Alla som inte har Facebook hänger inte med i de senaste inläggen. Här får ni en skärmdump på inlägget som startade det hela.
                      Ojojoj
                      ​​​​​​Där har vi ett proffs, blygsam också!
                      Ingen fisk är chans för fisk.
                      https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

                      Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
                      https://www.youtube.com/user/jurgenjons

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 563 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 312 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 315 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 553 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X