Tävla om flugfiskeprylar (värde 3000kr!) och marknadsför dig själv som flugfiskeexpert! Det är helt gratis och alla är välkomna att delta. Allt ni behöver göra är att skicka ett inlägg till mig (text, bild,film etc) om flugfiske till tavling@hurmanflugfiskar.com
där ni delar med er av lite egna tips och trix.
Det kan vara om allt från regnbågsfiske till hur man binder en speciell fluga.
Det bästa inlägget vinner en exklusiv Richard wheatly flugask i mahogny och ett bindstäd från stonfo(demo exemplar). Värde ca 3000kr
Tävlingen avslutas den 31/3!
En del av materialet ni skickar kommer att publiceras på www.hurmanflugfiskar.com
Sidan beräknas få väldigt hög trafik framöver så bifoga gärna namn och mail så att ni syns vid era texter/bilder/filmer.
Ange gärna "tävling" som ämne i mailet.
På hemsidan kommer det även finnas en sida för länkar, där jag länkar till andras bloggar och hemsidor, mot att ni länkar tillbaka till min sida.
Mvh Martin
där ni delar med er av lite egna tips och trix.
Det kan vara om allt från regnbågsfiske till hur man binder en speciell fluga.
Det bästa inlägget vinner en exklusiv Richard wheatly flugask i mahogny och ett bindstäd från stonfo(demo exemplar). Värde ca 3000kr
Tävlingen avslutas den 31/3!
En del av materialet ni skickar kommer att publiceras på www.hurmanflugfiskar.com
Sidan beräknas få väldigt hög trafik framöver så bifoga gärna namn och mail så att ni syns vid era texter/bilder/filmer.
Ange gärna "tävling" som ämne i mailet.
På hemsidan kommer det även finnas en sida för länkar, där jag länkar till andras bloggar och hemsidor, mot att ni länkar tillbaka till min sida.
Mvh Martin