Hallo boys
Kul att några av er gillar en del av mina alsters egenskaper, tack.
Men väldigt tråkigt att ni tycks missnöjda med mycket av dom också.
Vill börja med att säga att jag gladeligen tar emot kritik och feedback. Och en förusättning är ju att jag då kan
få ta del av den! Är man missnöjd eller kanske nöjd med något med mina beten får man jättegärna kontakta mig
på info@jwlures.com eller på Facebook. Nu var det en kompis till mig som såg denna tråd och tipsade mig.
Jag gnuggar på och bygger varje bete så bra jag kan förmå.
På drygt 5000 sålda beten genom senaste åren så har jag idag 29 fall av reklamationer. Givetvis finns det ett
mörkertal av beten som av olika anledningar inte kommer mina återförsäljare eller mig till känna. Så på så vis
är det ju fint att ni skriver av er. Om än kanske inte på det mest konstruktiva stället..
När går det att reklamera ett custome bete? Givetvis bygger jag beten med förhoppningen och avsikten att
dom ska hålla 100tals gäddhugg.
Mina beten säljs i stort sett bara genom återförsäljare och det är dit ni ska gå med erat bete och kvitto om ni haft oturen att det gått sönder.
Och återigen är ni givetvis välkomna att höra av er till mig. Här inne är jag sällan och missar därav den 'feedback' ni skriver här..
..och har ni ett bete som legat i lådan länge och därför kanske inte är berrättigat att reklamera på inköpsstället
så kontakta gärna mig så kan vi föra dialog och förhoppningsvis gå nöjda ur den båda två..
Krasst set så ska ju beten inte springa läck, ta in vatten och tappa funktionen. Då ska ni gå raka vägen till återförsäljaren. Har ett bete däremot repor och hack som inte punkterat och påverkat betets fisklighet kan det
vara knepigare att bedöma. Har betet släppt så stora lack och färgflagor så att färgsättningen är oigenkännbar efter bara en kort tids användande så går det förmodligen att få ut ett nytt(även om också mindre lacksläpp som kanske inte är reklamations-berrättigat är tråkiga och beklagliga att ha på sitt bete, men då får ni som sagt gärna kontakta mig och rådfråga hur vi kan hålla liv i ditt JWbete!)
Backlip tex byggs i bara 16mm brett virke och med en speciell lösning med skeden i bak. Den är beroende av sin form och sitt utförande för att få sina unika gångegenskaper. Och den kan inte lackas för tjock, då tappar den funktionen(däremot lackar jag den med exakt lika många lager lack som mina andra beten och som jag skrev så är det nästan inga reklamationer på dom). Jag slingrar mig från att säga att 'man får ta det goda med det onda'. Men givetvis ska man kunna köpa en sådan med förusättningen att man kommer ut med ett nytt bra och hållbart bete med sig i beteshinken..
Jag håller med om att Anders(Wolfens) beten är superfina och jättebra. Ett köp ni inte ångrar!
Ha det gott nu allihop och glöm inte, info@jwlures.com eller jwlures på Facebook
Med vänlig hälsning
Jimmie
JW Lures
Kul att några av er gillar en del av mina alsters egenskaper, tack.
Men väldigt tråkigt att ni tycks missnöjda med mycket av dom också.
Vill börja med att säga att jag gladeligen tar emot kritik och feedback. Och en förusättning är ju att jag då kan
få ta del av den! Är man missnöjd eller kanske nöjd med något med mina beten får man jättegärna kontakta mig
på info@jwlures.com eller på Facebook. Nu var det en kompis till mig som såg denna tråd och tipsade mig.
Jag gnuggar på och bygger varje bete så bra jag kan förmå.
På drygt 5000 sålda beten genom senaste åren så har jag idag 29 fall av reklamationer. Givetvis finns det ett
mörkertal av beten som av olika anledningar inte kommer mina återförsäljare eller mig till känna. Så på så vis
är det ju fint att ni skriver av er. Om än kanske inte på det mest konstruktiva stället..
När går det att reklamera ett custome bete? Givetvis bygger jag beten med förhoppningen och avsikten att
dom ska hålla 100tals gäddhugg.
Mina beten säljs i stort sett bara genom återförsäljare och det är dit ni ska gå med erat bete och kvitto om ni haft oturen att det gått sönder.
Och återigen är ni givetvis välkomna att höra av er till mig. Här inne är jag sällan och missar därav den 'feedback' ni skriver här..
..och har ni ett bete som legat i lådan länge och därför kanske inte är berrättigat att reklamera på inköpsstället
så kontakta gärna mig så kan vi föra dialog och förhoppningsvis gå nöjda ur den båda två..
Krasst set så ska ju beten inte springa läck, ta in vatten och tappa funktionen. Då ska ni gå raka vägen till återförsäljaren. Har ett bete däremot repor och hack som inte punkterat och påverkat betets fisklighet kan det
vara knepigare att bedöma. Har betet släppt så stora lack och färgflagor så att färgsättningen är oigenkännbar efter bara en kort tids användande så går det förmodligen att få ut ett nytt(även om också mindre lacksläpp som kanske inte är reklamations-berrättigat är tråkiga och beklagliga att ha på sitt bete, men då får ni som sagt gärna kontakta mig och rådfråga hur vi kan hålla liv i ditt JWbete!)
Backlip tex byggs i bara 16mm brett virke och med en speciell lösning med skeden i bak. Den är beroende av sin form och sitt utförande för att få sina unika gångegenskaper. Och den kan inte lackas för tjock, då tappar den funktionen(däremot lackar jag den med exakt lika många lager lack som mina andra beten och som jag skrev så är det nästan inga reklamationer på dom). Jag slingrar mig från att säga att 'man får ta det goda med det onda'. Men givetvis ska man kunna köpa en sådan med förusättningen att man kommer ut med ett nytt bra och hållbart bete med sig i beteshinken..
Jag håller med om att Anders(Wolfens) beten är superfina och jättebra. Ett köp ni inte ångrar!
Ha det gott nu allihop och glöm inte, info@jwlures.com eller jwlures på Facebook
Med vänlig hälsning
Jimmie
JW Lures
Kommentera