Har ca 2300 kr att köpa lite nya beten och grejer. Vill ha era tips på beten ni tycker är bra. Kan säga att jag fiskar efter gädda mest och i grunda vikar, inga plogar alltså som jag är ute efter
. Mitt spö klarar av beten till 100 g så inga tegelstenar. Fiskar också i Mälaren så lite färg på betena skulle vara bra. Inga tips är för dåliga! Tack och God Jul!
. Mitt spö klarar av beten till 100 g så inga tegelstenar. Fiskar också i Mälaren så lite färg på betena skulle vara bra. Inga tips är för dåliga! Tack och God Jul!

Kommentera