Fiskekompis med båt sökes i stockholmsskärgård nu den 7-10 maj! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskekompis med båt sökes i stockholmsskärgård nu den 7-10 maj!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskekompis med båt sökes i stockholmsskärgård nu den 7-10 maj!

    Hej!

    Jag och en polare har länge planerat att fiska nu mellan torsdag den 7 maj till söndag den 10 maj. Vi ska sova ute på vår båt utanför Grinda i Stockholm och fiska efter stor gädda i omnejden! Men nu har vår polare med båt hoppat av i sista sekund och vi har stora problem med att hitta en fiskebåt för storebrorn kan ju inte användas för det!

    Vi söker nu därför någon som är sugen på att fiska nu i veckan, torsdag till söndag, i Grinda (stockholmsskärgård) som har möjlighet att ta med sin fiskebåt! Vi erbjuder sovplats och gott fiskesällskap! Om Du är intresserad, hör av dig!

  • #2
    Ursprungligen postat av Hedström Visa inlägg
    Hej!

    Jag och en polare har länge planerat att fiska nu mellan torsdag den 7 maj till söndag den 10 maj. Vi ska sova ute på vår båt utanför Grinda i Stockholm och fiska efter stor gädda i omnejden! Men nu har vår polare med båt hoppat av i sista sekund och vi har stora problem med att hitta en fiskebåt för storebrorn kan ju inte användas för det!

    Vi söker nu därför någon som är sugen på att fiska nu i veckan, torsdag till söndag, i Grinda (stockholmsskärgård) som har möjlighet att ta med sin fiskebåt! Vi erbjuder sovplats och gott fiskesällskap! Om Du är intresserad, hör av dig!
    Hej Oscar;

    Mitt bästa tips är att du som bor i Täby går in till Sportfiskeboden i Täby . http://www.sportfiskeboden.com/ .. och tar ett samtal med den mycket trevlige butiksägaren Mikael Boettge som även är sportfiskeguide....

    Resten ger sig själv!

    Go for the Big Ones!

    http://www.trumman.com/fisketips.htm
    Old Firehand


    www.trumman.com

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    • Newborn
      Svar till Värde?
      av Newborn
      Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
      2024-01-13, 20:31
    • Knox88
      Värde på spön ?
      av Knox88
      Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
      2023-08-13, 11:49
    • Backslag
      Svar till Cisco Kid, mindre
      av Backslag
      Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
      2023-09-03, 20:16

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
    15 svar
    4 563 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Henke E
    av Henke E
     
    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
    63 svar
    13 320 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg RUSTY HOOK  
    Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
    16 svar
    1 454 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg mrfisker  
    Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
    19 svar
    5 317 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Henke E
    av Henke E
     
    Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
    20 svar
    25 556 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Henke E
    av Henke E
     
    Arbetar...
    X