Köpa drag i lösvikt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa drag i lösvikt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• BrainDisorder
    replied
    Beror väl kanske lite på vad du är ute efter givetvis och om det måste vara i fysisk butik, men om du tittar på webben och vill kunna köpa t.ex stora gäddjiggar osv styckvis så rekommenderar iallafall jag www.jiggar.nu. Prismässigt är det vare sig dyrt eller billigt mot övriga konkurrenter skulle jag vilja påstå, men just med fördelen att kunna välja 1 st istället för 2-pack eller 5-pack osv.

Lämna en kommentar:

• joens
    replied
    Ursprungligen postat av Barabajare Visa inlägg
    Tjääna
    Som stort fan av Relax så jagar jag alltid "storpack" till rätt pris. Köper Det mesta från Tyskland nu för tiden http://www.angelhuette.de/shop/ . Var köper du dina?
    På dom igen
    Bb
    Beten.nu

Nör de hade butik fick man ännu bättre pris, speciellt när man köpte ett helt gäng storpack

Lämna en kommentar:

• Barabajare
    replied
    Ursprungligen postat av joens Visa inlägg
    Det som jag har märkt är att ofta i sådana lösviktsgrejer så blir det rätt så dyrt.
    En Relax 4" blir betydligt dyrare i lösvikt med 1kr/gr än om man köper dem i tvåpack eller ännu hellre 25pack som jag gör

En butik i Helsingborg har det med, men det är ju ännu längre!
    Tjääna
    Som stort fan av Relax så jagar jag alltid "storpack" till rätt pris. Köper Det mesta från Tyskland nu för tiden http://www.angelhuette.de/shop/ . Var köper du dina?
    På dom igen
    Bb

Lämna en kommentar:

• Mabo
    replied
    Ursprungligen postat av joens Visa inlägg
    Vad kostar 10 jigg då?
    Har för mig att det är 100,- för 10 jiggar. Så visst blir en del modeller dyra, medan andra kostar helt ok. Största fördelen är ju som sagt att man kan blanda bäst man vill.

Lämna en kommentar:

• Fredde.N
    replied
    Gävlefiskeredskap har/hade en fin jiggbar, var några år sedan jag bodde i Gävle men den är säkert kvar.

Lämna en kommentar:

• jimmy85
    replied
    Fördelen med jiggbar är ju att man intd behöver köpa 10pack för att testa en färg. Nackdelen är att de blir dyrare

Lämna en kommentar:

• joens
    replied
    Ursprungligen postat av Mabo Visa inlägg
    Vår lokala Jaktiabuitk har en "jiggbar" där man får plocka fritt och betalar per 10 jiggar. Visst blir 2,5" relax dyr, men samtidigt blir Wingman perch och liknande rätt billiga, så på det hela gillar jag upplägget och tycker att det är prisvärt.
    Vad kostar 10 jigg då?

Lämna en kommentar:

• esox88
    replied
    Nielsens i billesholm har jiggar i lösvikt. V jag vet finns ingen som har drag/vobblers i lösvikt.
    Men jiggbar a' 1kr / gram blir inte billigt.. Tex en stor curlytail till grundfisket på torsk kommer ju lätt upp i en 50lapp... När man kan köpa dom bra mycke billigare i 5pack osv..

Lämna en kommentar:

• Mabo
    replied
    Vår lokala Jaktiabuitk har en "jiggbar" där man får plocka fritt och betalar per 10 jiggar. Visst blir 2,5" relax dyr, men samtidigt blir Wingman perch och liknande rätt billiga, så på det hela gillar jag upplägget och tycker att det är prisvärt.

Lämna en kommentar:

• joens
    replied
    Det som jag har märkt är att ofta i sådana lösviktsgrejer så blir det rätt så dyrt.
    En Relax 4" blir betydligt dyrare i lösvikt med 1kr/gr än om man köper dem i tvåpack eller ännu hellre 25pack som jag gör

En butik i Helsingborg har det med, men det är ju ännu längre!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
14 svar
3 140 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uditsen
av uditsen