Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Köpa drag i lösvikt
Collapse
X
-
Beror väl kanske lite på vad du är ute efter givetvis och om det måste vara i fysisk butik, men om du tittar på webben och vill kunna köpa t.ex stora gäddjiggar osv styckvis så rekommenderar iallafall jag www.jiggar.nu. Prismässigt är det vare sig dyrt eller billigt mot övriga konkurrenter skulle jag vilja påstå, men just med fördelen att kunna välja 1 st istället för 2-pack eller 5-pack osv.
-
Beten.nuUrsprungligen postat av Barabajare Visa inläggTjääna
Som stort fan av Relax så jagar jag alltid "storpack" till rätt pris. Köper Det mesta från Tyskland nu för tiden http://www.angelhuette.de/shop/ . Var köper du dina?
På dom igen
Bb
Nör de hade butik fick man ännu bättre pris, speciellt när man köpte ett helt gäng storpack
Lämna en kommentar:
-
TjäänaUrsprungligen postat av joens Visa inläggDet som jag har märkt är att ofta i sådana lösviktsgrejer så blir det rätt så dyrt.
En Relax 4" blir betydligt dyrare i lösvikt med 1kr/gr än om man köper dem i tvåpack eller ännu hellre 25pack som jag gör
En butik i Helsingborg har det med, men det är ju ännu längre!
Som stort fan av Relax så jagar jag alltid "storpack" till rätt pris. Köper Det mesta från Tyskland nu för tiden http://www.angelhuette.de/shop/ . Var köper du dina?
På dom igen
Bb
Lämna en kommentar:
-
Har för mig att det är 100,- för 10 jiggar. Så visst blir en del modeller dyra, medan andra kostar helt ok. Största fördelen är ju som sagt att man kan blanda bäst man vill.Ursprungligen postat av joens Visa inläggVad kostar 10 jigg då?

Lämna en kommentar:
-
Gävlefiskeredskap har/hade en fin jiggbar, var några år sedan jag bodde i Gävle men den är säkert kvar.
Lämna en kommentar:
-
Fördelen med jiggbar är ju att man intd behöver köpa 10pack för att testa en färg. Nackdelen är att de blir dyrare
Lämna en kommentar:
-
Vad kostar 10 jigg då?Ursprungligen postat av Mabo Visa inläggVår lokala Jaktiabuitk har en "jiggbar" där man får plocka fritt och betalar per 10 jiggar. Visst blir 2,5" relax dyr, men samtidigt blir Wingman perch och liknande rätt billiga, så på det hela gillar jag upplägget och tycker att det är prisvärt.
Lämna en kommentar:
-
Nielsens i billesholm har jiggar i lösvikt. V jag vet finns ingen som har drag/vobblers i lösvikt.
Men jiggbar a' 1kr / gram blir inte billigt.. Tex en stor curlytail till grundfisket på torsk kommer ju lätt upp i en 50lapp... När man kan köpa dom bra mycke billigare i 5pack osv..
Lämna en kommentar:
-
Vår lokala Jaktiabuitk har en "jiggbar" där man får plocka fritt och betalar per 10 jiggar. Visst blir 2,5" relax dyr, men samtidigt blir Wingman perch och liknande rätt billiga, så på det hela gillar jag upplägget och tycker att det är prisvärt.
Lämna en kommentar:
-
Det som jag har märkt är att ofta i sådana lösviktsgrejer så blir det rätt så dyrt.
En Relax 4" blir betydligt dyrare i lösvikt med 1kr/gr än om man köper dem i tvåpack eller ännu hellre 25pack som jag gör
En butik i Helsingborg har det med, men det är ju ännu längre!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
2025-03-23, 20:34 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
14 svar
3 140 visningar