Förvaring - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förvaring

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• wiloboken
    replied
    Jag har epoxy lackat invändigt och även med väv. Ska därefter måla vitt för en riktigt slät yta. Kommer att använda 1,5 liters PET-flaskor men vill ha lite feedback på vilket som blir bäst att isolera lite med. Ska ha något på utsidan. Kylan håller ju bättre då. /Ingemar

Lämna en kommentar:

• daikai1
    replied
    Tätar du ordentligt ska det inte läcka, annars kan du ju limma korken på plastdunkar om det passar, och ställa dit, eller pet-flaskor, lite av det scindica blev hatad för, men tätt är det.

Lämna en kommentar:

• wiloboken
    replied
    Funderar på liggunderlag eller typ något divysell isolering istället då det inte sugen vatten. Kanske lättare att trycka dit tillskuret liggunderlag. Något förslag på annat material? /Ingemar

Lämna en kommentar:

• wiloboken
    started a topic Förvaring

Förvaring

Hej! Har en liten fundering om min förvaring i fören på båten. Jag håller på att bygga ett utrymme på 100 liter. Min fundering är om man skulle tagit det främre utrymmet framför tummstocken och gjort kyllåda.
    Kan man då ta och flytskumma runt om och sedan täta uppåt med epoxy, innan jag sätter på kastdäcket. Det blir då ett utrymme på 60 liter. Bara undran om vatten tränger in i skummet även om man tätar riktigt med epoxy. Click image for larger version

Name:	DSC_0205.jpg
Views:	1
Size:	1,04 MB
ID:	1857341

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
14 svar
3 127 visningar