Tack för mig - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tack för mig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Tack för mig

    Jaha, då var det slut på en era. Fiskesnack har i många år vart bas för mina sociala medier, medans Facebook och annat inte nyttjas. Men med tiden har det blivit annorlunda och fiskesnack har tyvärr gått bakåt medans andra forum tagit större steg framåt
    ​​​Jag har mycket att tacka fiskesnack, många saker har man lärt sig och kanske också någon har fått tips av mig! Jag är långt ifrån den med äldst konto men 10 år är ändå en lång tid!

    Kanske kikar in igen när drt gjorts radikala ändringar, så man åtminstone kan se sina egna personliga meddelanden.

    Mä väl o skit fiske på er!

  • #2
    Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
    Jaha, då var det slut på en era. Fiskesnack har i många år vart bas för mina sociala medier, medans Facebook och annat inte nyttjas. Men med tiden har det blivit annorlunda och fiskesnack har tyvärr gått bakåt medans andra forum tagit större steg framåt
    ​​​Jag har mycket att tacka fiskesnack, många saker har man lärt sig och kanske också någon har fått tips av mig! Jag är långt ifrån den med äldst konto men 10 år är ändå en lång tid!

    Kanske kikar in igen när drt gjorts radikala ändringar, så man åtminstone kan se sina egna personliga meddelanden.

    Mä väl o skit fiske på er!
    Ja, Sportfiskarnas "konsult" verkar ha en låååååååång semester. Att dom inte reagerar på att folk lämnar forumet är så jävla sjukt. Är detta deras Mål med övertagandet, få medlemmar att lämna och sedan stänga forumet???

    Sparka konsulten och ge forumet till dom Medlemmar som sagt att dom kan fixa till problemen.

    Sportfiskarna dkall ägna dig åt andra saker, inte ta hand om detta forum för det klarar dom inte.

    Jag har varit medlem här sen 2010 och varit medlem i Sportfiskarna bra länge. Men jag börjar tröttna på detta nu och skall oxå ta mig en funderare om mina framtida "medlemsskap"

    Kan inte någon på Sportfiskarna ge oss ett Rakt svar på vad som händer med var som varit det största och det bästa forumet???

    Classe
    " numera en arg medlem"
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #3
      Det enda som är bra. Är att jag inte förlängt mitt medlemskap i sportfiskarna. Även sagt upp min prenumeration på fiske journalen, som också suger. Så nu har jag mer pengar till fiske prylar.

      Kommentera


      • #4
        Utifrån denna tråden har jag förstått att Sportfiskarna äger fiskesnack.com, stämmer det?
        Isåfall, har någon kontaktat Sportfiskarna och framfört åsikterna?
        Vad säger Sportfiskarna?

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av holetaker Visa inlägg
          Utifrån denna tråden har jag förstått att Sportfiskarna äger fiskesnack.com, stämmer det?
          Isåfall, har någon kontaktat Sportfiskarna och framfört åsikterna?
          Vad säger Sportfiskarna?
          Dom säger att allt är på G och att deras "konsult" jobbar med det men det är väl i princip allt
          Och ja, dom äger FS numera, tyvärr
          Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
          Flugfiske är en Livs-stil
          2016 har jag blivit Multifrälst

          Kommentera


          • #6
            Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
            Jaha, då var det slut på en era. Fiskesnack har i många år vart bas för mina sociala medier, medans Facebook och annat inte nyttjas. Men med tiden har det blivit annorlunda och fiskesnack har tyvärr gått bakåt medans andra forum tagit större steg framåt
            ​​​Jag har mycket att tacka fiskesnack, många saker har man lärt sig och kanske också någon har fått tips av mig! Jag är långt ifrån den med äldst konto men 10 år är ändå en lång tid!

            Kanske kikar in igen när drt gjorts radikala ändringar, så man åtminstone kan se sina egna personliga meddelanden.

            Mä väl o skit fiske på er!
            Hej Stahre 87;

            Du registrerade dig här på Fiskesnack i augusti 2013 och idag har vi den 2 augusti 2019..

            Det är tråkigt att du ledsnat att skriva här på Fiskesnack, eftersom du har många som uppskattar dina inlägg och gillar din närvaro....

            Jag liksom många andra hoppas att du ångrar dig och önskar dig välkommen tillbaka!

            Det var fiskesnacks innovatör och skapare Anders Bergman som år 2005 fick mig att börja skriva mina fisketips om fiske efter Abborre, Gädda, Gös, Havsöring och Lax här på www.fiskesnack.com och därmed överge www.fiske.nu med alla dess skickliga fiskeskribenter ....



            Old Firehand
            Leif Engström

            http://www.trumman.com/fisketips.htm
            Senast ändrad av Old Firehand; 2019-08-04, 17:17.

            Kommentera


            • #7
              Det är en korrekt analys gamle eldman. Det du däremot tar fel på är datum för skapande av konto, och den tid man letat runt här utan konto.
              Gamle man. Handlar du fortfarande på Lidl i Bålsta?

              Kommentera


              • #8
                Tråkig tråd, det här!
                Jag tackar inte för mig men är mindre frekvent och det har inte så mycket med forumets tekniska lösningar att göra.
                sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

                Kommentera


                • #9
                  Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
                  Det är en korrekt analys gamle eldman. Det du däremot tar fel på är datum för skapande av konto, och den tid man letat runt här utan konto.
                  Gamle man. Handlar du fortfarande på Lidl i Bålsta?
                  stahre87 stahre87
                  Registered Use
                  • Reg.datum: aug 2013
                  • Inlägg: 4894
                  Hej Fredrik Stahnre;

                  Idag handlade jag matvaror på ICA, men visst har det hänt då och då att jag handlat matvaror på LIDL, eftersom LIDL är 10 - 15 % billigare än ICA på de flesta varor....

                  Old Firehand är min pseudonym (nickname) här på www.fiskesnack.com....

                  Med vänlig fiskehälsning,
                  Old Firehand
                  Leif Engström

                  http://www.trumman.com/fisketips.htm





                  Kommentera


                  • #10
                    Vad synd att du slutar här, tack för alla bra tips och råd. Forumet blir rejält fattigare utan dig.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    • Newborn
                      Svar till Värde?
                      av Newborn
                      Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                      2024-01-13, 20:31
                    • Knox88
                      Värde på spön ?
                      av Knox88
                      Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                      2023-08-13, 11:49
                    • Backslag
                      Svar till Cisco Kid, mindre
                      av Backslag
                      Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                      2023-09-03, 20:16

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                    15 svar
                    4 563 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Henke E
                    av Henke E
                     
                    Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                    63 svar
                    13 327 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                    Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                    16 svar
                    1 454 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg mrfisker  
                    Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                    19 svar
                    5 317 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Henke E
                    av Henke E
                     
                    Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                    20 svar
                    25 557 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Henke E
                    av Henke E
                     
                    Arbetar...
                    X