Ursprungligen postat av Xerup
Visa inlägg
Är det inte skönare att sitta hemma i brasvärmen i stugan och läsa gamla böcker om fiske eller tillverka nya, egna wobbler till vårens Gäddfiske...
Var rädd om Dig!
Old Firehand
Leif Engström
Lämna en kommentar: