Fiskesnack.com "ta er en funderare" - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack.com "ta er en funderare"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • BrainDisorder
    replied
    Då var det inte bara jag som fick massa spam-sidor. Även om dom designade om forumets utseende för inte allt för längesen så känns det ändå förlegat. Aldrig själv nyttjat bildgalleriet men förstår att många vill ha det igen. Sökfunktionen är katastrofal (visserligen är inte FS ensamma om det) men med så få aktiva medlemmar så spelar det ingen roll. Många duktiga eldsjälar finns kvar men ett bra och intressant forum bygger på ruljans och aktivitet också. Här finns nästan inget sånt, är förvånad att folk fortfarande lägger upp saker här till salu t.ex när Tradera eller Facebook finns även om här så vet man vem som är ärligt folk vid det här laget. Kanske skulle en helt ny sida med mer social media-profil och modernare design kunna locka fler fiskare att delta, det finns ju trots allt en jäkla massa såna. Webbsidor kommer och går och även om kärleken vid första ögonkastet alltid finns där så kanske det inte är så kul med samma gamla 10 personer som skriver om och om igen. Det kan man ju lika gärna ha en gruppchatt på sms eller annat istället.

    Lämna en kommentar:


  • ppettan
    replied
    Klickade på tråden och skickades till nån spam sida, så otroligt dåligt jobbat av SF, typ som allt annat som gör.

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Seriöst.....
    Kommer sjuka länkar när man trycker på något :-(
    Sjukt.......

    Lämna en kommentar:


  • grynning
    replied
    Kan inte annat än att hålla med! Var här väldigt mkt förut. Sen följde en tid av andra intressen och därför var jag borta ifrån FS ett tag. När jag kom tillbaka var det en chock över hur dåligt det blivit. Trist! Man kan ju hoppas på bättring...

    Lämna en kommentar:


  • JONNIE ROCKER
    replied
    classe du har ett pm

    Lämna en kommentar:


  • JONNIE ROCKER
    replied
    Jag mejlade direkt till info@sortfiskarna.se när det var omöjligt att posta på sidan.
    Frågade ju även i deras typ ursäkts tråd om dom äns är på sidan i tittar, men svar uteblev.
    Så Classe kopiera din text o mejla dom direkt

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    replied
    Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
    Det finns ju andra forum att kika på.

    https://www.edgesportfishing.se/forum/ är ett exempel.
    Jo, men jag har Alltid gillat FS så vill gärna se det komma till liv igen. Hur det skall gå till har jag ingen aning om då Sporfiskarna inte verkar bry sig ett skit, fattar inte varför dom över huvud taget tog över forumet ???
    Tjänar dom så bra på reklamintäkterna ??

    Jaja, vi får se om någon Admin vågar ge oss ett Rakt svar.....

    Lämna en kommentar:


  • Xerup
    replied
    Det finns ju andra forum att kika på.

    https://www.edgesportfishing.se/forum/ är ett exempel.

    Lämna en kommentar:


  • Wilier75
    replied
    För några veckor sedan var det dessutom omöjligt posta något under några dagar. Tvivlar felet låg hos mig.

    Lämna en kommentar:


  • Classe69
    started a topic Fiskesnack.com "ta er en funderare"

    Fiskesnack.com "ta er en funderare"

    Min Personliga åsikt är nu att ni Lägger ner Fiskesnack.com alternativt GÖR NÅGOT....
    Skricptfel, avsaknaden av fotoalbumet, sökfunktionen, mm.mm..... Listan kan göras väldigt lång :-(

    Har inte Sportfiskarna Admin förstått att folk tröttnar på detta skitsnack, vi skall titta på det, vi skall fixa det, bla,bla,bla...... Det händer för fan ingeting ?? "Konsulten" seriöst, Vad gör han/hon ????

    Jag har varit en Aktiv medlem i 10 år men ser nu slutet på detta. Att det gått så här är ganska uppenbart, Sportfiskarna tar över sidan och fullständigt Skiter i den.

    Jag tycker så här och tror att många här håller med.
    Ta tag i detta NU, eller sälj sidan till någon. För detta är ohållbart. Sen Sportfiskarna tog över har många gamla profiler här lämnat :-( och det fullkomligt skiter ni i....

    Jag har varje fall tröttnat på detta larv......

    Tack för ordet

    Mycket missnöjd Medlem
    ​​​​​​​Classe

Foton

Collapse

  • Newborn
    Svar till Värde?
    av Newborn
    Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
    2024-01-13, 20:31
  • Knox88
    Värde på spön ?
    av Knox88
    Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
    2023-08-13, 11:49
  • Backslag
    Svar till Cisco Kid, mindre
    av Backslag
    Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
    2023-09-03, 20:16

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
15 svar
4 566 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
63 svar
13 334 visningar
0 gillar
Senaste inlägg RUSTY HOOK  
Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
16 svar
1 454 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mrfisker  
Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
19 svar
5 318 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
20 svar
25 557 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Arbetar...
X