Fiskesnack.com "ta er en funderare" - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskesnack.com "ta er en funderare"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #41
    Förstår inte varför den INTE hamnar på förstasidan, men här är länken :-)

    https://www.fiskesnack.com/forum/all...-sportfiskarna
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #42
      Nu jag iallafall begärt att få mitt konto radera så vi ses väl på den andra sidan om min begäran nu går igenom vill säga.

      För er som inte är intresserade av att bli utsatta för phishingattacker eller av att era användaruppgifter kommer i orätta händer så ska man enligt uppgift använda detta formulär för att få sitt konto raderat. https://www.fiskesnack.com/contact-us

      Kommentera


      • #43
        Tragiskt när man har en så god tanke med fiskesnack till en början och sen blir det en total flopp.

        Den på sportfiskarna som bär ansvaret för fiskesnack borde få sparken! Men kanske inte sportfiskarna bryr sig om att dom tappar medlemmar?

        Kommentera


        • #44
          Ursprungligen postat av johasp20 Visa inlägg
          Läser man denna nu så uppleves hela situationen smått komisk! https://www.sportfiskarna.se/Om-oss/...ArticleID/5430

          Sportfiskarna tar över Fiskesnack.com

          Att Fiskesnack.com nu hamnar under Sportfiskarnas paraply känns väldigt bra och möjliggör att förvaltning och vidareutveckling kan ske kontinuerligt.

          Nu får vi även en digital mötesplats när vi tar över vad som kan kallas Sveriges största fiskeklubb, säger Anders Karlsson, Sportfiskarnas generalsekreterare.

          Alla gamla Fiskesnackanvändare kommer inom kort att få en förbättrad upplevelse och nya nyfikna sportfiskare kommer lätt att kunna starta diskussioner, lägga upp foton och registrera sig som användare. Fiskeklubbar och medlemmar i Sportfiskarna kan se fram emot ett forum för spännande diskussioner.


          Skulle vara kul att skriva om artikeln med facit i hand.
          NEJ, det skulle inte alls vara kul. Att skriva om det historiska pågår redan för fullt på många områden i vårt Sverige, framförallt politiskt.Vad det har för konsekvenser kan du läsa om i Georges Orwells framtidsdystopiska roman "1984" Det är skrämmande likheter med dagens Sverige på många sätt
          Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

          Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

          Kommentera


          • #45
            Lite blandat i den här tråden. Gäddor och annat... Håller mig till det tekniska. Idag tror vi att vi hittat den sista koden som möjliggjorde phishing-länkar att dyka upp i mobilläget. Konkret för det vidare arbetet. Vi kommer be om hjälp i form av en grupp av flitiga användare. Vi kommer utreda en migrering till en mer tillförlitlig forumprogramvara. En sådan åtgärd kan kosta i storleksordningen 200 tkr. Hoppas det finns förståelse för att vi måste utreda om det är väl investerade medlemspengar. //Andreas

            Kommentera


            • #46
              Ursprungligen postat av Sportfiskarna Admin Visa inlägg
              Lite blandat i den här tråden. Gäddor och annat... Håller mig till det tekniska. Idag tror vi att vi hittat den sista koden som möjliggjorde phishing-länkar att dyka upp i mobilläget. Konkret för det vidare arbetet. Vi kommer be om hjälp i form av en grupp av flitiga användare. Vi kommer utreda en migrering till en mer tillförlitlig forumprogramvara. En sådan åtgärd kan kosta i storleksordningen 200 tkr. Hoppas det finns förståelse för att vi måste utreda om det är väl investerade medlemspengar. //Andreas
              När man visat att sportfiskarna inte är kapabla eller har i intresset av att driva ett forum, så lär det inte vara någon av medlemmarna som vill att pengarna ska gå till ett nytt forum man inte klarar av att driva.
              Tycker det är bättre man försöker hitta någon annan som kan tänka sig driva fs.

              Kommentera


              • #47
                Ursprungligen postat av Sportfiskarna Admin Visa inlägg
                Lite blandat i den här tråden. Gäddor och annat... Håller mig till det tekniska. Idag tror vi att vi hittat den sista koden som möjliggjorde phishing-länkar att dyka upp i mobilläget. Konkret för det vidare arbetet. Vi kommer be om hjälp i form av en grupp av flitiga användare. Vi kommer utreda en migrering till en mer tillförlitlig forumprogramvara. En sådan åtgärd kan kosta i storleksordningen 200 tkr. Hoppas det finns förståelse för att vi måste utreda om det är väl investerade medlemspengar. //Andreas
                Der finns sååååå många kunniga här på Forumet, så 200K har jag svårt att tro på. Erkänn istället att ni söker efter vägar så ni kan stänga FS. För den känslan får jag. Det ni gjort med FS ser jag som ett Hån mot Bergman och Company som byggt upp detta forum + ALLA medlemmar här :-( Ni skiter fullständigt i Allt idag om det inte finns en kamera som filmar er :-( men som jag sagt tidigare kommer jag riva min nästa inbetalning till er om inte detta fixas NU...... Ja, jag vet att ni skiter fullständigt i just mig. Men ni tappar mina 400:- om året varje fall...... Är såååå trött på allt detta skitsnack som sagts dom senaste åren sen Ni tog över....
                @Sportfiskarna.Admin så ni inte missar detta......

                Mycket förbannad medlem..........
                Classe
                Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

                Kommentera


                • #48
                  Man kan ju tycka att en utredning huruvida man vill lägga pengar på att få sidan i fungerbart skick igen borde gjorts innan man lägger vantarna på sidan. Just saying... Faktiskt direkt pinsamt att hålla sig passiv så länge att sidan nästan helt dör för att sedan komma och snacka om att man ska utreda inför en eventuell investering. Hoppas att inte alla projekt inom Sportfiskarna sköts på detta sättet för då är väl medlemsavgiften snabbt nedstoppad i någon konsults ficka.
                  Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!

                  Kommentera


                  • #49
                    Att man 2020 satsar på att ha en tjock pappers tidning som kommer ut 5ggr per år, istället för att satsa på att vara aktiva på internet... nja.. men vad vet jag!

                    Kommentera


                    • #50
                      Vilket jävla gnäll! Lite synpunkter:

                      - Största försämringen är att färre skriver. Inget konstigt med det, finns ju mycket mer konkurrens idag, främst från sociala medier. Men för att göra det bättre. Medlemmar ta er i kragen och kom med intressanta inlägg istället för gnälla.

                      - Angående fotoablumet, var ju väldigt dött långt innan den försvann. Så jag tror inte införa ett fotoalbum gör någon större skillnad. Få tillbaka sina gamla bilder skulle visserligen vara skoj ur ett personligt perspektiv. Ett enklare perspektiv är kanske att länka in instagram med tagen #fiskesnack?

                      Känns ju som sportfiskarna försöker ta åt sig av kritiken, kom med konstruktiv kritik istället. Kan ni själva programmering och tiden erbjud er hjälp? Annars varför inte anmäla er i en i en testgrupp/förslagsgrupp som Bergman frågade efter frö en tid sedan.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 563 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 312 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 453 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 315 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 553 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X