Black week/black Friday 2021 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Black week/black Friday 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Ursprungligen postat av UB Visa inlägg

    Prisjakt och Pricerunner finns ju. Det är inte omöjligt att ta reda på vad saker kostat och jämföra priser.

    Jag köper alltid saker mycket billigare på black Friday-rean.

    Ett haspelspö som kostat 1599 under hela året på billigaste stället och sedan 1199 har inget bluffpris.

    Jag var inne på Sportfiskeboden i Västerås idag. 40% på allt förutom elektronik. Är det inte en bra rea då vet jag inte vad jag ska säga.
    Ja, handla på ni :-) det har jag inte sagt något om.
    Men jag tänker inte slänga pengar i sjön på smyghöjda priser som sen dumpas och folk blir hysteriska, Åhhhhhh va billigt :-) hahaha
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #22
      Tror faktiskt att vi i fiskebranschen är mer skonade än andra branscher. Sen är det såklart skillnad butiker emellan, men många utav oss konsumenter tror jag har skaplig koll. Söder har exempelvis Revo Beasten för 1999 nu, den ligger annars på 2699 om jag inte missminner mig.

      Kommentera


      • #23
        Tycker inte det är särskilt dyrt att handla fiske saker i Sverige. Skulle aldrig komma på tanken att handla på obskyra kina sidor eller dylikt.

        Håller också med om att Söder kör rätt justa reor överlag. Både black fridays men även när de körde fredags deals i våras. Sen tycker jag att det är skönt att kunna snacka med nån om man behöver reklamera något. Köpte en savage gear håv från Söders som gick sönder. Inget snack, pengarna tillbaka direkt, behövde inte skicka tillbaka och krångla. Värt endel för mig ändå.

        Kommentera


        • #24
          Ursprungligen postat av Fiskefuralles Visa inlägg
          Tycker inte det är särskilt dyrt att handla fiske saker i Sverige. Skulle aldrig komma på tanken att handla på obskyra kina sidor eller dylikt.

          Håller också med om att Söder kör rätt justa reor överlag. Både black fridays men även när de körde fredags deals i våras. Sen tycker jag att det är skönt att kunna snacka med nån om man behöver reklamera något. Köpte en savage gear håv från Söders som gick sönder. Inget snack, pengarna tillbaka direkt, behövde inte skicka tillbaka och krångla. Värt endel för mig ändå.
          Det beror lite på vad du handlar ,Sverige är en liten marknad så det finns definitivt pengar att spara om du går upp i premiumsegmentet på spön/rullar
          senaste exemplet jag har själv är megabassspöet från i höst som hos tex söders låg på 3500:- tullat fraktat och hemma hamnade det på strax över 2100 :- hemma på en vecka från Japan och en revo exd från Tyskland till i stort sett halva priset mot här hemma fraktat och klart
          friday deals var bra emellanåt men man ska granska allt innan köp sen är inte frakten värst dyr från tex Japan heller och dom packar grymt bra (spön kommer ofta i tretums avloppsrör fulla i emballage och det har jag aldrig fått från svenska säljare

          Kommentera


          • #25
            Förslagsvis diskuterar ni sånt här nån annanstans. Om det väl kommer något tips så försvinner det ju bland allt snack om ryssland och vad fan ni nu snackar om haha.

            Kommentera


            • #26
              Ursprungligen postat av Uffe5 Visa inlägg
              Förslagsvis diskuterar ni sånt här nån annanstans. Om det väl kommer något tips så försvinner det ju bland allt snack om ryssland och vad fan ni nu snackar om haha.
              Du har rätt.

              Sorry Gäddfisk att vi kidnappade din tråd. Nu håller vi oss till bra tips istället :-)

              Kommentera


              • #27
                https://fritidvildmark.se/ har halva priset på BFT instinct spön och även Elite spö från Daiwa (prorex ags)

                Dogger.se är nog den hemsidan som har allmänt bäst rabatter vad jag sett.

                Kommentera


                • #28
                  Handlade detta på dogger för 2045 kr . Samma varor på söders kostar 2924 kr , 879 kr billigare
                  Bifogade filer
                  1:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2021
                  1:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2022
                  1:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2023

                  Kommentera


                  • #29
                    Ursprungligen postat av UB Visa inlägg

                    Prisjakt och Pricerunner finns ju. Det är inte omöjligt att ta reda på vad saker kostat och jämföra priser.

                    Jag köper alltid saker mycket billigare på black Friday-rean.

                    Ett haspelspö som kostat 1599 under hela året på billigaste stället och sedan 1199 har inget bluffpris.

                    Jag var inne på Sportfiskeboden i Västerås idag. 40% på allt förutom elektronik. Är det inte en bra rea då vet jag inte vad jag ska säga.
                    Tack för bra tips! Förutom bra rea var det välfyllt. Blev en riktigt bra deal.

                    Kommentera


                    • #30
                      Ursprungligen postat av Amiala Visa inlägg

                      Tack för bra tips! Förutom bra rea var det välfyllt. Blev en riktigt bra deal.
                      Går det inte att handla online på sportfiskeboden Västerås?

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 577 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 592 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 467 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 331 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 573 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X