Black week/black Friday 2021 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Black week/black Friday 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #71
    Ursprungligen postat av PatrikL Visa inlägg
    Någon som har ett bra tips på haspelrulle för max 1100kr? behöver till mitt nyinvesterade DAIWA PROREX X SPINNING 802M 10-40G
    Välj en Daiwa LT eller en Shimano med så bra BF-rabatt som möjligt för 1100 så får du ngt bra. Ninja är nog ok men inget kanonpris med 499...
    Senast ändrad av anteman; 2021-11-26, 21:24.

    Kommentera


    • #72
      Någon tipsade om Sportfiskeboden i Västerås här. Jag såg igår att de skulle ha 50% på allt förutom elektronik idag lördag mellan kl 9-10. Jag tänkte det kunde vara värt att kolla in iaf då jag letar efter en schysst spö+rulle kombo. Jag hade misstanken att det antagligen är någon sorts bullshit, 50% är ju rätt mycket rabatt…men jag ställde klockan imorse och drog iväg ändå, och med facit i hand kan jag konstatera att det var värt det. Jag inhandlade spö + rulle för 1750kr, inklusive påspolad lina. När jag kikar på nätet efter samma kombo är det billigaste jag lyckas hitta 2600kr på dogger, och då ingår inte lina samt att priset är black-week pris. Känns onekligen som jag gjorde ett bra köp. Dessutom var expediten väldigt hjälpsam och tog sig tid, trots att det var mycket folk som hade frågor. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte handlade på mig mer…Tips till er som är i närheten av Västerås idag alltså! De kör -40% resten av dagen. Risk för lång kö till kassan dock, jag fick stå en bra stund

      Kommentera


      • #73
        Ursprungligen postat av Grobian Visa inlägg
        Någon tipsade om Sportfiskeboden i Västerås här. Jag såg igår att de skulle ha 50% på allt förutom elektronik idag lördag mellan kl 9-10. Jag tänkte det kunde vara värt att kolla in iaf då jag letar efter en schysst spö+rulle kombo. Jag hade misstanken att det antagligen är någon sorts bullshit, 50% är ju rätt mycket rabatt…men jag ställde klockan imorse och drog iväg ändå, och med facit i hand kan jag konstatera att det var värt det. Jag inhandlade spö + rulle för 1750kr, inklusive påspolad lina. När jag kikar på nätet efter samma kombo är det billigaste jag lyckas hitta 2600kr på dogger, och då ingår inte lina samt att priset är black-week pris. Känns onekligen som jag gjorde ett bra köp. Dessutom var expediten väldigt hjälpsam och tog sig tid, trots att det var mycket folk som hade frågor. Nu i efterhand ångrar jag lite att jag inte handlade på mig mer…Tips till er som är i närheten av Västerås idag alltså! De kör -40% resten av dagen. Risk för lång kö till kassan dock, jag fick stå en bra stund
        Håller med, tycker de hade en mycket bra rea!

        Apropå tidigare diskussioner i denna tråd tycker jag att det fanns mycket bra att hämta iår hos vissa handlare.

        Handlade på Sportiskeboden V-ås och på Fiske & Outdoor sånt jag planerat att köpa in länge, produkter i övre segmentet med 40-50% rabatt. Utöver det övrigt bra att ha som ett antal spolar lina och småplock.

        Kommentera


        • #74
          Väntar med spänning på alla Felköp som kommer komma ut på Säljsidan snart :-) då kanske det blir Ännu billigare :-)
          Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
          Flugfiske är en Livs-stil
          2016 har jag blivit Multifrälst

          Kommentera


          • #75
            Två flaskor Martell Cordon Bleu kan aldrig vara felköp, men tomglasen kan bli till salu..

            Kommentera


            • #76
              15% inta illa! Hade varit ännu bättre om de hade kommit in i lagret!
              Bifogade filer

              Kommentera


              • #77
                Ursprungligen postat av Kattman Visa inlägg
                15% inta illa! Hade varit ännu bättre om de hade kommit in i lagret!
                Jag tycker över lag detta året när jag kollat på lite saker på Söders så finns det aldrig i Lager :-(
                Rullar, spön och lite småsaker, så jag har tyvärr gett upp hoppet på Söder och vänder mig åt annat håll numera :-)
                Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

                Kommentera


                • #78
                  De få saker jag kollat efter har antingen inte funnits i lager. Eller så har de ej varit nedsatta. De få som faktuskt varit nedsatta har ändå inte bkivit av då de jag tycker de e snålt o bara rea ut utgående modeller och liknande eller bara kapa priset nån ynka hundring..

                  Kommentera


                  • #79
                    Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

                    Jag tycker över lag detta året när jag kollat på lite saker på Söders så finns det aldrig i Lager :-(
                    Rullar, spön och lite småsaker, så jag har tyvärr gett upp hoppet på Söder och vänder mig åt annat håll numera :-)
                    Jag skulle tro att det beror på att fraktcontainrar har blivit hutlöst dyra i kombination med andra logistiska problem vilket har påverkat en massa branscher. Sedan så gör det väl också sitt att fisket som hobby har exploderat under pandemin och Söders har grymt stor exponering med sina produktioner.

                    Kommentera


                    • #80
                      Ursprungligen postat av esox88 Visa inlägg
                      Nån som har hittat nån butik som har bra deals på solbrillor? Oakley, leech eller liknande.
                      Om du inte fick tag på ngt sist så har Söders bra deal på Leech nu.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      • Newborn
                        Svar till Värde?
                        av Newborn
                        Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
                        2024-01-13, 20:31
                      • Knox88
                        Värde på spön ?
                        av Knox88
                        Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
                        2023-08-13, 11:49
                      • Backslag
                        Svar till Cisco Kid, mindre
                        av Backslag
                        Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
                        2023-09-03, 20:16

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
                      15 svar
                      4 563 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
                      63 svar
                      13 334 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RUSTY HOOK  
                      Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
                      16 svar
                      1 454 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg mrfisker  
                      Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
                      19 svar
                      5 318 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
                      20 svar
                      25 557 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Arbetar...
                      X