Spinn längd tvåhands - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Spinn längd tvåhands

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    grymt skoj läsning!
    inte för att jag nånsin kommer börja med nåt sånt där, men fruktansvärt imponerande och häftigt likafullt!!!
    https://www.facebook.com/OKspinners/

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av shove82 Visa inlägg
      Är Henrik Österberg fortfarande aktiv? Som Skänninge pojk med en 9 år äldre bror som man såg upp till så körde jag casting i slutet på 80talet eftersom han gjorde det. Var endast 7-8-9år men det var riktigt kul.
      Vi var i gympahallen på högstadiet och, vad jag kommer ihåg, körde endast precision i olika längder. Många duktiga där, vet brorsan och flera var nere i Tyskland (tror jag det var iaf?) sent 80tal/kanske tidigt 90tal och kom bra på EM där.
      Var ju liten men glad amatör och kommer ihåg jag vann "storvinsten" på någon klubbtävling som var en medalj, kalle ankas pocket och 2 kexchoklad :-)
      Henka är ganska aktiv fortfarande. Han är inte med på VM så ofta som han var på 80-90-talet, men han är ett stående inslag på SM där han förbättrar sin medaljsamling varje år. Han har flest guld på svenska mästerskapen i hela världen.

      Han är lärare på Lillsveds Idrottsfolkhögskola och sköter viss nyrekrytering därifrån.
      Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Låg_Profil Visa inlägg

        Henka är ganska aktiv fortfarande. Han är inte med på VM så ofta som han var på 80-90-talet, men han är ett stående inslag på SM där han förbättrar sin medaljsamling varje år. Han har flest guld på svenska mästerskapen i hela världen.

        Han är lärare på Lillsveds Idrottsfolkhögskola och sköter viss nyrekrytering därifrån.
        Härligt att höra att han fortfarande är aktiv till viss del! Han var alltid snäll och visade/lärde tips och tricks även till en liten kille som mig när brorsan tyckte jag frågade för mycket :-)
        Jaså, lärare. Då gick han lite i sin fars fotspår som var idrottslärare i Skänninge på högstadienivå förr i tiden.

        Kommentera

        Foton

        Collapse

        • Newborn
          Svar till Värde?
          av Newborn
          Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
          2024-01-13, 20:31
        • Knox88
          Värde på spön ?
          av Knox88
          Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
          2023-08-13, 11:49
        • Backslag
          Svar till Cisco Kid, mindre
          av Backslag
          Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
          2023-09-03, 20:16

        Relaterat

        Collapse

        Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
        15 svar
        4 576 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Henke E
        av Henke E
         
        Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
        63 svar
        13 585 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg RUSTY HOOK  
        Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
        16 svar
        1 467 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg mrfisker  
        Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
        19 svar
        5 329 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Henke E
        av Henke E
         
        Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
        20 svar
        25 573 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Henke E
        av Henke E
         
        Arbetar...
        X