Ursprungligen postat av Alman
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Blir det och fynda något speciellt under Black Friday?
Collapse
X
-
Passat på att utöka större beten främst nu under black friday och övrig höstrea. Dessa större beten behövdes då jag även köpte ett nytt spö/rulle kombo. Inget direkt häftigt för de flesta här men det finaste i min uppsättning. Och jag fick det mot halva priset kontra när jag pillade på det för några månader sedan...
2 Foton
- 4 gillar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av nybörjare-igen Visa inläggPassat på att utöka större beten främst nu under black friday och övrig höstrea. Dessa större beten behövdes då jag även köpte ett nytt spö/rulle kombo. Inget direkt häftigt för de flesta här men det finaste i min uppsättning. Och jag fick det mot halva priset kontra när jag pillade på det för några månader sedan...
Det där kommer du få mycket kul med för det är ändå utrustningen man använder som kommer ge fisk.
- 3 gillar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av nybörjare-igen Visa inläggPassat på att utöka större beten främst nu under black friday och övrig höstrea. Dessa större beten behövdes då jag även köpte ett nytt spö/rulle kombo. Inget direkt häftigt för de flesta här men det finaste i min uppsättning. Och jag fick det mot halva priset kontra när jag pillade på det för några månader sedan...
- 1 gilla
Kommentera
-
-
Kommentera
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg
hur mycket räknar du i påslag med tull/moms och postens hantering ? Släpp England lite sen Brexit men dom har ju bra priser innan sånt och ett #4 till harr had inte varit fel
- 2 gillar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
Jag räknar inte med något påslag alls. ADH ligger i Tyskland så det bör gå utan påslag hit.
då är det ju bättre läge
Kommentera
Foton
Collapse
-
av EnglundHej.
Nybörjare på fiske.
Jag fick lite grejor av en vän, angeldon och lite annat smått och...1 Foto-
Kanal: Ljugarbänken
2023-02-19, 08:30 -
-
Svar till Klykor?av NilaAnvändes även under den isfria säsongen....1 Foto
-
2023-02-19, 11:13 -
-
Passat på att utöka större beten främst nu under black friday och övrig höstrea. Dessa större beten...2 Foton
-
2022-12-27, 14:34 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av KimMalmberg, 2004-04-19, 15:26
|
34 svar
7 441 visningar
0 gillar