Blir det och fynda något speciellt under Black Friday? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blir det och fynda något speciellt under Black Friday?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Letho
    replied
    Kan tipsa om den här också:

    https://www.sportfiskegiganten.se/pr...5fd0fb60&_ss=r

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Letho Visa inlägg

    Jag klippte det sista omen black 6,8. Sjukt bra priser. Kul o testa den i alla fall. Galet låg vikt om jag skulle para ihop den med min aldebaran
    Tror absolut du inte kommer att bli besviken. Och för det priset så har du gjort ett kap :-)

    Lämna en kommentar:


  • Letho
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    Muse black casting för abborre var nedsatta med 70% men är slut på fiske & outdoor. Muse black är snäppet över Omen black. Vill förtydliga detta så det inte blir fel.

    Men omen är också ett fint spö. Har klämt på det och det är ett spö som är lätt värt dom nedsatta priserna som dom har på fiske & outdoor.
    Jag klippte det sista omen black 6,8. Sjukt bra priser. Kul o testa den i alla fall. Galet låg vikt om jag skulle para ihop den med min aldebaran

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Muse black casting för abborre var nedsatta med 70% men är slut på fiske & outdoor. Muse black är snäppet över Omen black. Vill förtydliga detta så det inte blir fel.

    Men omen är också ett fint spö. Har klämt på det och det är ett spö som är lätt värt dom nedsatta priserna som dom har på fiske & outdoor.

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    Ursprungligen postat av Letho Visa inlägg

    blev sugen på omen 5-20g

    kan vikten stämma? 76g ??
    Sorrh skrev fel. Det var muse black jag köpte. Det är deras top of the line. OMEN är inte samma som MUSE black. Vet i nte om vikten på omen. Ska rätta till det i mitt inlägg.

    Lämna en kommentar:


  • Letho
    replied
    Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
    För mig blev det en slx xt dc 71hg för nedsatt pris, 2700kr på söders och ett 13 fishing omen black casting 5-20g för 800 kr och ett omen black casting 3-15g för 700 kr. 70% rea var det på spöna. Klämde på dom på söders och måste säga att det kändes som vilket megabass eller ags elite som helst. Sjukt pris då spöna kostade runt 3000 kr när dom kom :-)

    Spöna köptes på fiske outdor eller fan dom heter :-)
    blev sugen på omen 5-20g

    kan vikten stämma? 76g ??

    Lämna en kommentar:


  • Alman
    replied
    För mig blev det en slx xt dc 71hg för nedsatt pris, 2700kr på söders och ett 13 fishing Muse black casting 5-20g för 800 kr och ett Muse black casting 3-15g för 700 kr. 70% rea var det på spöna. Klämde på dom på söders och måste säga att det kändes som vilket megabass eller ags elite som helst. Sjukt pris då spöna kostade runt 3000 kr när dom kom :-)

    Spöna köptes på fiske & outdoor eller fan dom heter :-)

    Etid. Ser att dom är slut tyvärr.
    Senast ändrad av Alman; 2022-12-29, 19:38.

    Lämna en kommentar:


  • holden
    replied
    Klickade hem två Zodiasspön, ett för multi och ett för haspel som jag tänkte ha som backupkombos.

    Lämna en kommentar:


  • engqvist
    replied
    Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg

    Då slarvade jag genom länken för jag tyckte jag skymtade en sån flagga i hörnet av hemsidan
    då är det ju bättre läge
    Lätt att ta fel. Men tror den brittiska flaggan var med för jag valt engelska som språk.

    Lämna en kommentar:


  • Sundström76
    replied
    Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg

    Jag räknar inte med något påslag alls. ADH ligger i Tyskland så det bör gå utan påslag hit.
    Då slarvade jag genom länken för jag tyckte jag skymtade en sån flagga i hörnet av hemsidan
    då är det ju bättre läge

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

  • Newborn
    Svar till Värde?
    av Newborn
    Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
    2024-01-13, 20:31
  • Knox88
    Värde på spön ?
    av Knox88
    Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
    2023-08-13, 11:49
  • Backslag
    Svar till Cisco Kid, mindre
    av Backslag
    Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
    2023-09-03, 20:16

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
15 svar
4 587 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
63 svar
13 636 visningar
0 gillar
Senaste inlägg RUSTY HOOK  
Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
16 svar
1 467 visningar
0 gillar
Senaste inlägg mrfisker  
Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
19 svar
5 337 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
20 svar
25 580 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Arbetar...
X