Fiskeset sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiskeset sportfiskeprylar.se

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskeset sportfiskeprylar.se

    Tänkte passa på att varna folk för att köpa färdiga fiskeset. Har alltid tyckt att priserna sett lite suspekta ut så passade på att göra lite undersökning. Det är billigare att köpa samma delar separat från deras sida än att köpa deras paket med "paketpris" i och för sig så är vissa delar på rea men samtidigt så är det ju "rea" på paketet också.

  • #2
    Ursprungligen postat av JonasMostrom Visa inlägg
    Tänkte passa på att varna folk för att köpa färdiga fiskeset. Har alltid tyckt att priserna sett lite suspekta ut så passade på att göra lite undersökning. Det är billigare att köpa samma delar separat från deras sida än att köpa deras paket med "paketpris" i och för sig så är vissa delar på rea men samtidigt så är det ju "rea" på paketet också.
    Det är väl klart att det blir billigare när du plockar delar på kampanj... Tar du delarna till ordinarie pris så sparar du ju hela 64 kronor, eller knappt 2%. Just det paketet var det fruktansvärt dålig rabatt på.
    Jag köpte nyss ett Prorex XR set, där är paketpriset lite mer än 13% lägre än lösa delar.

    Kommentera


    • #3
      Ursprungligen postat av nephilim Visa inlägg

      Det är väl klart att det blir billigare när du plockar delar på kampanj... Tar du delarna till ordinarie pris så sparar du ju hela 64 kronor, eller knappt 2%. Just det paketet var det fruktansvärt dålig rabatt på.
      Jag köpte nyss ett Prorex XR set, där är paketpriset lite mer än 13% lägre än lösa delar.
      Kolla vilka ordinarie priset står på paketet och jämför det med ordinarie priset på delarna separat. Enligt paketet är ordinariepriset 4249 men separat så är ordinariepriset 3593. Så vilseledande oavsett

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av JonasMostrom Visa inlägg

        Kolla vilka ordinarie priset står på paketet och jämför det med ordinarie priset på delarna separat. Enligt paketet är ordinariepriset 4249 men separat så är ordinariepriset 3593. Så vilseledande oavsett
        Jag håller med om att det ordinarie priset är väldigt högt av någon anledning. Jag antar att de kan ha en bra förklaring om du hör av dig och frågar, för det stämmer inte överens med rek.pris heller.
        Iofs så verkar ju Revo beast ha gått ned typ 400 spänn sedan den släpptes, så då hamnar vi något närmare.

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av nephilim Visa inlägg
          Jag håller med om att det ordinarie priset är väldigt högt av någon anledning. Jag antar att de kan ha en bra förklaring om du hör av dig och frågar, för det stämmer inte överens med rek.pris heller.
          Iofs så verkar ju Revo beast ha gått ned typ 400 spänn sedan den släpptes, så då hamnar vi något närmare.
          Har redan hört av mig för några dagar sedan utan svar och de brukar vara väldigt snabba på att svara så jag kan bara anta att det är som de vill

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          • Newborn
            Svar till Värde?
            av Newborn
            Är svårt att vara lite mer specifik då det bara står Penn Fierce 7000 på rullen... fast på spöt står...
            2024-01-13, 20:31
          • Knox88
            Värde på spön ?
            av Knox88
            Hej, har ärvt några vad jag förstått flugfiskespön och skulle uppskatta om någon har en hum vad dessa...
            2023-08-13, 11:49
          • Backslag
            Svar till Cisco Kid, mindre
            av Backslag
            Tyvärr är det en annan modell. Den på bilden är den enda jag har kvar. Det verkar som om tillverkningen...
            2023-09-03, 20:16

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Perchman, 2005-04-15, 07:13
          15 svar
          4 577 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Henke E
          av Henke E
           
          Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
          63 svar
          13 592 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg RUSTY HOOK  
          Startad av teamtoth, 2008-05-01, 08:38
          16 svar
          1 467 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg mrfisker  
          Startad av tugge08, 2009-04-06, 17:17
          19 svar
          5 331 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Henke E
          av Henke E
           
          Startad av LillaFiskePojken, 2009-07-06, 14:33
          20 svar
          25 573 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Henke E
          av Henke E
           
          Arbetar...
          X