Körde fr strax efter 8a till 11a , då var det rätt skumt här i halmstadtrakten.
Riktigt trevlig kväll. 5 öringar upp varav två godkända , precis över mått . Inga fjärsingar el hornisar , så gött och tumlaren patrullerade fram tbaks .
Kvällen hade varit fulländad med en stor fet öring , man kan inte få allt men önska går.
Får bli ett bagarpass närmaste dagarna.
Peter b
Riktigt trevlig kväll. 5 öringar upp varav två godkända , precis över mått . Inga fjärsingar el hornisar , så gött och tumlaren patrullerade fram tbaks .
Kvällen hade varit fulländad med en stor fet öring , man kan inte få allt men önska går.
Får bli ett bagarpass närmaste dagarna.
Peter b