Tjena Tjena
var iväg ut å prova ny kombon kastking megatron rulle å ett noname castingspöd 0.12regnbågs flätlina å en popper ifrån biltema med en 045 fc tafs .
det var en trevlig sväng ini vattnet var en hel del sarv i rörelse det märkets friskt å nån enstaka borre som börjat jaga under överhängen det var skoj på lätt utrustning .
rullen var faktiskt över förväntan , först när jag köpte den så smeta jag på 020 flät nää de gick men int så långt å med 012an så djäkla flyger det .
Får väl erkänna att det var främst namnet jag fastna för Megatron aaaahaah Transformars 4Ever !
Tight Lines Paul
var iväg ut å prova ny kombon kastking megatron rulle å ett noname castingspöd 0.12regnbågs flätlina å en popper ifrån biltema med en 045 fc tafs .
det var en trevlig sväng ini vattnet var en hel del sarv i rörelse det märkets friskt å nån enstaka borre som börjat jaga under överhängen det var skoj på lätt utrustning .
rullen var faktiskt över förväntan , först när jag köpte den så smeta jag på 020 flät nää de gick men int så långt å med 012an så djäkla flyger det .
Får väl erkänna att det var främst namnet jag fastna för Megatron aaaahaah Transformars 4Ever !
Tight Lines Paul
Kommentera