Första popperBorren2026 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Första popperBorren2026

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Benjamin S
    replied
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    När och var hittar du borren i Mälaren runt midsommar? Morgon-, dag- eller kvällsfiske? Säg friliggande grynnor eller grundflak med typ nate, sjögräs eller i grundare vikar med liknande växtlighet?
    I princip alltid vasskanter, kanske med gräs utanför, där betesfisken tenderar att pressas in. Gräsgrynnor är ofta bättre senare på sommaren. Nästan alltid kväll oavsett säsong, men mulna dagar brukar funka det med. Eventuellt soliga dagar där de är riktigt på.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    När och var hittar du borren i Mälaren runt midsommar? Morgon-, dag- eller kvällsfiske? Säg friliggande grynnor eller grundflak med typ nate, sjögräs eller i grundare vikar med liknande växtlighet?

Lämna en kommentar:

• Benjamin S
    replied
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Popper har jag knappt prövat till borre men det låter som ett spännande fiske och kul när förväntan infrias med råge.
    Så sjukt roligt!

Vi hade superfiske på popper på Mälaren på Midsommar förra året. Explosiva ythugg och starka abborrar.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Popper har jag knappt prövat till borre men det låter som ett spännande fiske och kul när förväntan infrias med råge.

Lämna en kommentar:

• PrN-Sweden
    started a topic Första popperBorren2026

Första popperBorren2026

Tjena Tjena
    var iväg ut å prova ny kombon kastking megatron rulle å ett noname castingspöd 0.12regnbågs flätlina å en popper ifrån biltema med en 045 fc tafs .
    det var en trevlig sväng ini vattnet var en hel del sarv i rörelse det märkets friskt å nån enstaka borre som börjat jaga under överhängen det var skoj på lätt utrustning .

rullen var faktiskt över förväntan , först när jag köpte den så smeta jag på 020 flät nää de gick men int så långt å med 012an så djäkla flyger det .
    Får väl erkänna att det var främst namnet jag fastna för Megatron aaaahaah Transformars 4Ever !

Tight Lines Paul
    Bifogade filer

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
11 svar
13 417 visningar
0 gillar
Senaste inlägg jimmy85