Hej Alla!!
Har varit medlem på FS i snart 10 år. Skrivit nån tråd här och sålt/köpt nån pryl där.
MEN!!! Vilken enorm kunskap det finns inom Fs!!! Nästan så att man kan fråga om molekyler i mörtens dna och det finns nån rackare som har svar.... tyvärr är vi många ( jag inräknad ) som tar hjälpen nästan för given.
Så jag tänker passa på att tacka alla jag fått hjälp av och alla de jag gjort affärer med.
Vet att vi har en " varför inte ge en ros " tråd eller liknande namn men den är väl för en bra affär?!
Hoppas att vi fortsätter ha den här hjälpsamma attityden mot varandra i ytterligare 10 år!!!
Tack alla !!
// Sadda
Har varit medlem på FS i snart 10 år. Skrivit nån tråd här och sålt/köpt nån pryl där.
MEN!!! Vilken enorm kunskap det finns inom Fs!!! Nästan så att man kan fråga om molekyler i mörtens dna och det finns nån rackare som har svar.... tyvärr är vi många ( jag inräknad ) som tar hjälpen nästan för given.
Så jag tänker passa på att tacka alla jag fått hjälp av och alla de jag gjort affärer med.
Vet att vi har en " varför inte ge en ros " tråd eller liknande namn men den är väl för en bra affär?!
Hoppas att vi fortsätter ha den här hjälpsamma attityden mot varandra i ytterligare 10 år!!!
Tack alla !!
// Sadda