Fiske klocka - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske klocka

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Låg_Profil
    replied
    Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
    vet ej hur bra fiskeindikatorn fungerar, men den är byggd på månen så om man tror på måntabeller så fungerar nog klockan.
    är det en stållänk? var isåfall försiktig så att du inte knäcker sprinten som låser fast länken, har hänt mig 3 ggr ;( En gång när jag skulle dra igång en motor ute på en sjö, nära att den ramlade i, sen har jag känt att den har legat i jackärmen, vet ej hur den lossnat
    Säger bara: Awesome!

Lämna en kommentar:

• may45
    replied
    Kan nog hålla med, jag köpte inte denna klocka i tron att man ska lita hundra på de, det är nog lite som hugg tabellerna dom stämmer inte alltid heller men så är dom uppbyggda på samma sak nämligen månfaser, men man hoppas att det någon gång visar rätt om inte så får jag hoppas att tiden stämmer i allafall.

Lämna en kommentar:

• LazziLax
    replied
    Har en fiskeklocka i min GPS,som visar ,bra ,medel,dåligt fiske,och klockslag när fisket är som bäst,och träffsäkerheten är inte bra,visat flera gg dåligt,och har varit kanonfiske,nej jag tror inte på sånt,att vara på rätt fiskeplats är mycket säkrare.

Lämna en kommentar:

• may45
    replied
    Jag får väl testa och se vad för resultat den ger men det får nog bli vår först och lite varmare i vattnet.

Lämna en kommentar:

• Tuppengalfemisju
    replied
    Fungerar dessa verkligen?

Lämna en kommentar:

• may45
    replied
    ska ta och skaffa ett par i reserv och ha en liggande i fiskelådan, och peang har jag.

Lämna en kommentar:

• daikai1
    replied
    sprinten kostar max 30kr tror jag så köp med dig 2/3st så har du, lätt att fixa om du har en peang eller liknande lång och tunn tång.

Lämna en kommentar:

• may45
    replied
    Japp det var stållänk så tackar för tippset .

Lämna en kommentar:

• daikai1
    replied
    vet ej hur bra fiskeindikatorn fungerar, men den är byggd på månen så om man tror på måntabeller så fungerar nog klockan.
    är det en stållänk? var isåfall försiktig så att du inte knäcker sprinten som låser fast länken, har hänt mig 3 ggr ;( En gång när jag skulle dra igång en motor ute på en sjö, nära att den ramlade i, sen har jag känt att den har legat i jackärmen, vet ej hur den lossnat

Lämna en kommentar:

• may45
    started a topic Fiske klocka

Fiske klocka

Har nyligen köpt en casio fiske klocka, någon som vet hur pass bra dom fungerar.

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
11 svar
13 502 visningar
0 gillar
Senaste inlägg jimmy85
av jimmy85

Startad av NickeGbg, 2019-07-07, 21:25