Ett riktigt fynd(ännu en gång) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ett riktigt fynd(ännu en gång)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Kviete floppen
    replied
    Passa på nu, för nu har han sänkt priset

    Lämna en kommentar:


  • elanen
    replied
    85 kr, nä om du får dom gratis. 50 kr om du vill vara hygglig mot säljaren. Han kanske ligger risigt till på pengafronten.

    Lämna en kommentar:


  • AmbeXx
    replied
    Vem vet elvis presley kanske har slickat på dom och då är dom ju värda ett par hundra

    Lämna en kommentar:


  • CartmanXYZ
    replied
    Hehe, kanske skulle vara värt 85 för hela rasket...

    Lämna en kommentar:


  • saiko
    replied
    Tror jag känner igen och har haft alla 4a i min ägo.Lika dåliga allesamman.

    Lämna en kommentar:


  • Kattman
    replied
    Ursprungligen postat av LazziLax Visa inlägg
    Man ser det väldigt ofta i samband med regnbågsfiske..kanske inte så ofta i 08 område.
    Ingår Skåne i 08 området nu? Då ska jag passa på sälja mitt hus till fantasi summa innan någon ändra på det igen...

    Lämna en kommentar:


  • Old Firehand
    replied
    Ursprungligen postat av Fiskarn0383 Visa inlägg
    Har hittat ett nytt fynd på Blocket. Vad tror ni om detta. Jag är lite sugen. Men tyvärr saknar man ju pengarna som student.

    FYND
    Hej Anders Johansson;

    Om du är samlare kan du med viss tveksamhet betala SEK 20:-/st för de fyra pimpelspöna. Det finns många bra och fiskedugliga fiskespön i sportfiskebutikerna.

    För det grövre och lite tyngre pimpelfisket efter Abborre och Gös föredrar jag ABU Pimpel 2 med PowerPro grön eller gul flätlina, kullagerlekande och 1,0 - 1,5 meter Berkley fluorocarbon som "osynlig" tafs mellan flätlina och pimpel.

    För standardpimpelfisket och det lite lättare favoriserar jag de finska DELFIN pimpelspöna i olika storlekar med korkhandtag. Inte för att jag är någon tävlingsfiskare, men ovanstående pimpelspön brukar fungera bra för mig.

    One day spent fishing adds another day to your life!

    Old Firehand
    www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!

    Ps. Idag 6/1 2011 är det extremt lågtryck, mycket snö på Mälarisarna och "stöpe" mellan snö och is. Vänta tills det blir 1023 mb och solsken. Då är Abborrarna i stöten igen.Ds.

    Lämna en kommentar:


  • elanen
    replied
    Värdet ligger på nån 50 lapp för allt. Inget av spöna är nåt att yvas för. Fick jag dom skulle dom ges bort till nån som inte äger ett spö.

    Lämna en kommentar:


  • LazziLax
    replied
    Ursprungligen postat av Kattman Visa inlägg
    HALLÅ !!! Har ni alla missat att spöet till vänster är en särskild raritet.

    Jag menar hur ofta ser man flöte på pimpelspö?
    Man ser det väldigt ofta i samband med regnbågsfiske..en ganska vanlig metod.
    Senast ändrad av LazziLax; 2011-01-06, 15:10.

    Lämna en kommentar:


  • Kattman
    replied
    HALLÅ !!! Har ni alla missat att spöet till vänster är en särskild raritet.

    Jag menar hur ofta ser man flöte på pimpelspö?

    Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
11 svar
13 328 visningar
0 gillar
Senaste inlägg jimmy85
av jimmy85
 
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
13 svar
3 179 visningar
0 gillar
Senaste inlägg uditsen
av uditsen
 
Startad av Kulfisk, 2021-10-03, 21:21
15 svar
1 153 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Kulfisk
av Kulfisk
 
Startad av Xerup, 2022-07-26, 12:01
104 svar
6 887 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av Classe69, 2023-04-12, 20:23
68 svar
3 735 visningar
1 gilla
Senaste inlägg engqvist  
Arbetar...
X