Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ett riktigt fynd(ännu en gång)
Collapse
X
-
85 kr, nä om du får dom gratis. 50 kr om du vill vara hygglig mot säljaren. Han kanske ligger risigt till på pengafronten.
Lämna en kommentar:
-
Vem vet elvis presley kanske har slickat på dom och då är dom ju värda ett par hundra
Lämna en kommentar:
-
Tror jag känner igen och har haft alla 4a i min ägo.Lika dåliga allesamman.
Lämna en kommentar:
-
Ingår Skåne i 08 området nu? Då ska jag passa på sälja mitt hus till fantasi summa innan någon ändra på det igen...Ursprungligen postat av LazziLax Visa inläggMan ser det väldigt ofta i samband med regnbågsfiske..kanske inte så ofta i 08 område.
Lämna en kommentar:
-
Hej Anders Johansson;Ursprungligen postat av Fiskarn0383 Visa inläggHar hittat ett nytt fynd på Blocket. Vad tror ni om detta. Jag är lite sugen. Men tyvärr saknar man ju pengarna som student.
FYND
Om du är samlare kan du med viss tveksamhet betala SEK 20:-/st för de fyra pimpelspöna. Det finns många bra och fiskedugliga fiskespön i sportfiskebutikerna.
För det grövre och lite tyngre pimpelfisket efter Abborre och Gös föredrar jag ABU Pimpel 2 med PowerPro grön eller gul flätlina, kullagerlekande och 1,0 - 1,5 meter Berkley fluorocarbon som "osynlig" tafs mellan flätlina och pimpel.
För standardpimpelfisket och det lite lättare favoriserar jag de finska DELFIN pimpelspöna i olika storlekar med korkhandtag. Inte för att jag är någon tävlingsfiskare, men ovanstående pimpelspön brukar fungera bra för mig.
One day spent fishing adds another day to your life!
Old Firehand
www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
Ps. Idag 6/1 2011 är det extremt lågtryck, mycket snö på Mälarisarna och "stöpe" mellan snö och is. Vänta tills det blir 1023 mb och solsken. Då är Abborrarna i stöten igen.Ds.
Lämna en kommentar:
-
Värdet ligger på nån 50 lapp för allt. Inget av spöna är nåt att yvas för. Fick jag dom skulle dom ges bort till nån som inte äger ett spö.
Lämna en kommentar:
-
Man ser det väldigt ofta i samband med regnbågsfiske..en ganska vanlig metod.Ursprungligen postat av Kattman Visa inläggHALLÅ !!! Har ni alla missat att spöet till vänster är en särskild raritet.
Jag menar hur ofta ser man flöte på pimpelspö?Senast ändrad av LazziLax; 2011-01-06, 15:10.
Lämna en kommentar:
-
HALLÅ !!! Har ni alla missat att spöet till vänster är en särskild raritet.
Jag menar hur ofta ser man flöte på pimpelspö?
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 328 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av jimmy85
2026-04-27, 16:56
|
||
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 179 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av uditsen
2025-07-29, 09:05
|
||
|
Startad av Kulfisk, 2021-10-03, 21:21
|
15 svar
1 153 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Kulfisk
2025-08-24, 13:59
|
||
|
Startad av Xerup, 2022-07-26, 12:01
|
104 svar
6 887 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup
2025-10-19, 20:04
|
||
|
Startad av Classe69, 2023-04-12, 20:23
|
68 svar
3 735 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av engqvist
2025-12-28, 22:06
|
Lämna en kommentar: