Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
danica spöhållare
Collapse
X
-
du behöver inte köpa heller, du kan ju göra egna spöhållare..behöver inte vara så svårt..kanske inte blir lika snygt, men det var väl skitsamma..
Lämna en kommentar:
-
Normarks är nästan i klass med Scottys. Har bådadera och går i god för dom. Dom billiga spöhållarna duger till små spön, typ abborrtrolling. MVH Gunnar J.
Lämna en kommentar:
-
Guest repliedDet går ju inte att jämföra plast och järn viktmässigt. De är ungefär 10 cm långa, där man trycker ner spöt, och på så sätt låser det. Går att ställa i olika höjd- och bakåt/frammåt vinklar med.
Lämna en kommentar:
-
Hmm undra om dom inte har Down Easter på sporting, såg några riktigt jäkla tunga spöhållare där. Ser ut som dom på bilden... kan iof vara ett annat märke.
Lämna en kommentar:
-
Tack för tipset, har nyss köpt 3st som jag inte hunnit montera.... Vilken tur! Jad hade blivigt helt vansinnig om jag tappa någon av mina spön med eventuell stor gädda på!!
Lämna en kommentar:
-
ohhh, det är såna där jag vill köpa!.... hur tunga är de?... men de är väl mindre än Danica å sidan eller hur?Originally posted by MangeM
Jo, Danica hållarna fungera väl lite hur som hellst, eller mindre bra.
De bästa spöhållarna du kan köpa för pengar är nog Down Easter från USA. Funkar skitbra till ex slowtrolling, enda nackdelen är att de är jävligt tunga. Troligtvis så hittar du de i nån butik här i Sverige, annars så är det bara leta efter nätbutiker.
så ser de iaf ut, och de är lyx =D
Lämna en kommentar:
-
Guest repliedJo, Danica hållarna fungera väl lite hur som hellst, eller mindre bra.
De bästa spöhållarna du kan köpa för pengar är nog Down Easter från USA. Funkar skitbra till ex slowtrolling, enda nackdelen är att de är jävligt tunga. Troligtvis så hittar du de i nån butik här i Sverige, annars så är det bara leta efter nätbutiker.
så ser de iaf ut, och de är lyx =D
Lämna en kommentar:
-
ja det kunde man ju ge sej fan på. det tog mej en halvtimme att jigga upp spöt från botten. danskt skit!!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av megabuzzVäcker liv i tråden. Där jag fiskade i våras så lekte gäddorna från början av mars hela vägen in i juni...1 Foto
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-09-15, 16:18 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av mikee, 2005-05-17, 22:24
|
11 svar
13 316 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av jimmy85
2026-04-27, 16:56
|
||
|
Startad av Blekingefiskaren, 2013-06-01, 21:35
|
13 svar
3 176 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av uditsen
2025-07-29, 09:05
|
||
|
Startad av Kulfisk, 2021-10-03, 21:21
|
15 svar
1 149 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Kulfisk
2025-08-24, 13:59
|
||
|
Startad av Xerup, 2022-07-26, 12:01
|
104 svar
6 880 visningar
2 gillar
|
Senaste inlägg
av Xerup
2025-10-19, 20:04
|
||
|
Startad av Classe69, 2023-04-12, 20:23
|
68 svar
3 728 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av engqvist
2025-12-28, 22:06
|
Lämna en kommentar: