gavleoring: Mix | Förberedd inför premiären - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

gavleoring: Mix | Förberedd inför premiären

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • gavleoring: Mix | Förberedd inför premiären

    [FONT=Verdana]Jag har precis lagt Nisse, grabben som fyller 2 år nästa helg och idag ville han precis som vanligt att jag skulle läsa för honom
    när han intog nattvarden, dvs. välling i nappflaska. Men de
    böcker vi normalt läser attraherade honom inte idag, för han hade sett att jag fått ett nummer av Fiskejournalen och den pekade han på när det var läggdags! Och när flaskan var tom, vällingen urdrucken hade vi bläddrat igenom tidningen, sonen vände sig om och somnade i stort sett direkt. Snacka om bra gener!

    Har idag varit inne i Gävles grymmaste sportfiskebutik Najc fiske & Fritid och fixat ny lina på min nyservade "Rocket ([FONT=Verdana]www.rulldoktorn.se[/FONT])[/FONT][FONT=Verdana]samt ordnat övriga saker som behövs nu när Älvkarlebypremiären är här!


    Kommer dock inte att "dänga" något på premiärdagen, utan slipar krokarna till söndagen!
    Det ska bli skoj att återse fiskepolarna vid älven, den här vintern har varit outhärdlig, men nu stundar bättre tider! Skitfiske på er alla som ska fiska i morgon på premiärdagen, vi andra ses på söndag![/FONT]

    Läs mer...

    (Detta inlägg har postats automatiskt)

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
11 svar
3 153 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
85 svar
5 726 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av nybörjare-igen, 2023-01-30, 19:45
26 svar
2 229 visningar
15 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Startad av efc__, 2023-06-30, 23:15
12 svar
537 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Flex
av Flex
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 420 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Arbetar...
X