Vinst på SM-kval i Hedemora! | Team Gäddi Knights - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vinst på SM-kval i Hedemora! | Team Gäddi Knights

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Vinst på SM-kval i Hedemora! | Team Gäddi Knights

Första tävlingen för säsongen är alltid extra spännande och jag personligen kan vara lite smått nervöst illamående innan start, men så fort man drar iväg efter starten har gått så släpper alla spänningar och en mindre adrenalintillströmning kommer och ger en 100% tävlingsfokus.
    Starten.

Nytt för i år var att vi inte hade ett enda pass i Hovran inför denna tävling. Vi hade dock en plan färdig baserad på tidigare erfarenheter och vi har tidigare bevisat för oss själva att det gäller att hålla sig till planen så tillvida att inte allt går snett, vilket kan ha hänt under en kommande tävling, mer om det i ett senare inlägg…

Vädret bestod av*strålande solsken, bleke och drygt 20 plusgrader. Inte idealt för gäddfiske kan tänkas, men vi prickade rätt med våran plan och lyckades under dagen dra upp totalt 7st gäddor varav*totallängden av de 5 längsta blev 432cm vilket räckte hela vägen till en första plats! Joakim (hädanefter*Rane)*drog (som vanligt) flest och störst fiskar och det tackar jag och Danne*för! Den här dagen var dock första gången på många tävlingar*där allas våra fiskar räknades in i totalen och extra kul att alla faktiskt fick fisk, vilket inte alltid är fallet kan jag intyga…
    Kvalificerade lag.

Här*hittar ni resultatlistan.
    Vi vill passa på att tacka Niclas Åhrman och Sportfish Masters men även rikta ett stort tack till Andreas Jax på Dalarnas Sportfiske/Hedemora Fiske och Fritid som ställde upp som värdbutik!
    Ses i Karlskrona!

Läs mer...

(Detta inlägg har postats automatiskt)

Kul att bloggen äntligen blev länkad. Tack Bergman! Hoppas allt är bra med den lille.

Jag trodde faktiskt det berodde på att endast nya inlägg blev länkade mellan blogg och fiskesnack.com snarare än föräldraledighet.

Tyvärr har det varit dåligt med inlägg (läs: inga) för hela mitt fiskeår blev förstört när jag i våras blev bestulen på min båt så jag kan nog räkna antal fisketurer på en hand...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Landlax, 2014-07-12, 21:40
    1 svar
    982 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Marfal
    av Marfal

Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
    91 svar
    6 816 visningar