Oslofjorden 03.12.17 - snartur til bomtur - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Oslofjorden 03.12.17 - snartur til bomtur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Oslofjorden 03.12.17 - snartur til bomtur

    Kort, men ikke godt. Eller, det er egentlig alltid godt å komme ut og denge litt.
    Jeg har kjøpt en ny stang- og snellekombinasjon, og har ikke minst gjenfunnet en fascinasjon for texas-rigging av jigger. Da passet det fint å ta med jentungen ut en tur et par timer søndag morgen og se om vi kunne finne en sjøørret.
    Erica denger (forbausende) tålmodig i tåken.
    En håndfull minusgrader skiftet over til rundt null mens vi holdt på, og tåken skapte en vakker trolsk stemning. Men bortsett fra stemningen var det lite i hente i Oslofjorden denne gangen. Ikke så mye som en følgefisk.

    Texas ribster
    Texas Strike Pro Piglet Shad
    Men jeg fikk da testet den nye stangkombinasjonen litt, og så langt er jeg happy med den:
    Berkley Pulse EVX 6,6
    Diverse varianter av jigg på texas ble testet, sånn omtrent halvparten gikk fint og resten blir kassert. Så da ligger det an til nye runder med rigging og testing fremover så jeg har et nytt arsenal klart til neste sjøørrettur. Da kan det hende at det blir med en Lowrance FishHunter også, siden det visstnok er en slik på vei i posten for testing.

    Läs mer på bloggen

  • #2
    Fiska i Oslofjoden är så Nice... Mycket fler arter än här hemma på Östkusten Har ju gått och blivit med Norsk jente så veckopendlar till Oslo varje helg Och hon gillar att fiska!!??

    Jobbar på att sammanställa en Google Maps karta på min blogg, kom gärna med åsikter om den

    http://scandinaviancoasts.blogg.se/2...lofjorden.html

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
    11 svar
    3 166 visningar
    2 gillar
    Senaste inlägg Henke E
    av Henke E
     
    Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
    85 svar
    5 770 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Xerup
    av Xerup
     
    Startad av nybörjare-igen, 2023-01-30, 19:45
    26 svar
    2 229 visningar
    15 gillar
    Senaste inlägg anteman
    av anteman
     
    Startad av efc__, 2023-06-30, 23:15
    12 svar
    537 visningar
    2 gillar
    Senaste inlägg Flex
    av Flex
     
    Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
    15 svar
    1 420 visningar
    1 gilla
    Senaste inlägg Kolnej
    av Kolnej
     
    Arbetar...
    X