Ny skribent i Team Colibri - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny skribent i Team Colibri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ny skribent i Team Colibri

    Hei, Atle Høidalen heter jeg. 41 år, bor i Drammen sammen med kone og tre barn. Noen av dere kjenner meg sikkert fra Facebooksiden og bloggen "Team Krokodille" som også har vært mitt team de siste 5-6 årene. Vil beskrive meg selv som en "allroundfisker" med en spesiell interesse for de store predatorene i både ferskvann og saltvann. Kan også nevne at jeg er medlem i Aremark Gjeddeklubb, Norges beste (og eneste?) gjeddeklubb med stort fokus på promotering av bærekraftig C&R fiske etter gjedde i Østfold.

    Undertegnede med en flott ørret fra en av årets turer til Mjøsa.
    Artig hvordan ting utvikler seg egentlig. Team Colibri har vært en av mine store inspirasjonskilder fra jeg startet opp med aktivt sportsfiske igjen for 6 år siden og har vært det siden. Erik har jeg hatt kontakt med i mange år, ikke få ting den mannen har vært behjelpelig med under mine mange prosjekter. Dag møtte jeg første gang under Pikewallis og Villmarksbutikken sin "gjeddeskole", der havnet jeg også i båten til Dag Christer som var med som instruktør. Etterhvert ble jeg også kjent med Lars. En herlig gjeng som er vanskelig å ikke like.


    Når så da etterhvert tilbudet om å bli en del av Team Colibri ble lagt på bordet var det et enkelt valg for meg. Litt vemodig blir det å legge ned "Team Krokodille", men samtidig gleder jeg meg veldig til å ta del i det som skjer i Team Colibri.



    Mitt bidrag på denne bloggen kommer nok til å dreie seg mye om det samme som jeg har skrevet om i Team Krokodille, turrapporter, båtprosjekter og diverse annet relatert til fiske, båt og elektronikk. Jeg har en spesiell interesse for kart så det blir nok litt skriving om dette også.

    Her kan du lese noen av turrapportene jeg har skrevet tidligere:
    På jakt etter havabbor
    Trollingdebut på Tyrifjorden
    Trollingtur på Mjøsa - Headbangers Ball
    Fiskemaraton på Mjøsa

    Her er et knippe fiskebilder fra de to siste sesongene:
    Fiskebilder

    Og her kan du lese litt om båt og utstyr som jeg benytter nå:
    Båt og utstyr


    Denne helgen er jeg i Langesund for å delta i Langesund Fiskefestival. Det blir min siste konkurranse under fanen Team Krokodille, en eventuell rapport derfra i etterkant publiseres på bloggen til Team Colibri.

    Inntil da, skitt fiske alle sammen!
    Hilsen Atle


    Läs mer på bloggen

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
11 svar
3 161 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
85 svar
5 766 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av nybörjare-igen, 2023-01-30, 19:45
26 svar
2 229 visningar
15 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Startad av efc__, 2023-06-30, 23:15
12 svar
537 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Flex
av Flex
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 420 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Arbetar...
X