Fyra nya medlemmar 2020! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fyra nya medlemmar 2020!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fyra nya medlemmar 2020!

    Efter lite diskussioner i Fiskeliga-ledningen så kom vi överens om att välkomna fyra nya medlemmar till 2020 års fiskeliga!

    Samtliga har förekommit i fiskeligarapporter de senaste åren och har framfört önskemål om att gå med i ligan.

    En av dem är äldre än de andra tre tillsammans!

    Först ut en trio fiskekompisar från Göteborg.



    Axel

    Jag är en väldigt motiverad artfiskare som fiskar typ allt ifrån sjustrålig smörbult till stora laxar! Jag är 13 år och jag har 39 arter. Jag har varit med i Sveriges yngsta mästerkock och är den som lagar maten hemma. Jag är en riktig skärgårds pojke från Styrsö utanför Göteborg som älskar fiske!


    Linus

    Jag är en kuf på 15 år som är en riktig fiskenörd som fiskar allt från spinnfiske efter torsk till möttmete. Ett av mina mål är att jag ska bli den första ungdomen över 5000 poäng på fiskeligan ett annat mål är att jag ska få 50 arter i Sverige i år så jag kan gå med i 50-klubben


    Iris

    Jag är en tjej på 13 år som fiskar efter det mesta och jag älskar dessutom att äta fisken jag fångar. Jag är också en artfiskare och mitt mål är att komma in i 50-klubben. Största fisken jag har fångat hittills är en regnbåge på 2,1kg.


    Stefan

    Jag är Petters pappa och jag har fiskat i många år med fiskeligans medlemmar bland annat i Norge
    och funnits med i många av Petters fiskeligainlägg.
    Favoritfisken är gösfiske och skärgårdsfiske efter gädda men jag fiskar allt möjligt.
    Jag har fiskat sedan barnsben och målet är att komma före dem som är äldre än mig på ligan!




    Läs mer på bloggen

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av MastaPike, 2017-03-16, 19:10
11 svar
3 092 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Henke E
av Henke E
 
Startad av Xerup, 2022-07-06, 19:49
77 svar
4 904 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Xerup
av Xerup
 
Startad av nybörjare-igen, 2023-01-30, 19:45
26 svar
2 215 visningar
15 gillar
Senaste inlägg anteman
av anteman
 
Startad av efc__, 2023-06-30, 23:15
12 svar
525 visningar
2 gillar
Senaste inlägg Flex
av Flex
 
Startad av MrTotte, 2023-07-23, 16:36
15 svar
1 411 visningar
1 gilla
Senaste inlägg Kolnej
av Kolnej
 
Arbetar...
X