Premiär för ”I gäddmetarens landskap” - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Premiär för ”I gäddmetarens landskap”

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Jag förstår inte heller de som skriker prylhysteri. Ska man ligga ute en natt på, vad som verkar vara rätt blött underlag, skulle jag också vilja ha med mig ungefär det han bär med sig.

    Jag förstår vad man är ute efter med filmen, men jag tror att den skulle träffa lite fler om man skruvade upp tempot en aaaning. EN kvart med slowmo och musik blev lite för mycket iaf för mig (som ifs är indoktrinerad med mkt action och hög musik).

    Kommentera


    • #12
      Ursprungligen postat av Luthman Visa inlägg
      Jag förstår inte heller de som skriker prylhysteri. Ska man ligga ute en natt på, vad som verkar vara rätt blött underlag, skulle jag också vilja ha med mig ungefär det han bär med sig..
      Får väl be om ursäkt eftersom jag inte trodde Sportfiskarna's mål med filmen var att rikta sig till den relativt sett lilla procentandel av snart 2 miljoner fritidsfiskare som redan upptäckt denna fantastiskt roliga form av fiske och som lägger ner en förmögenhet på detta och går genom eld och vatten för att utöva i ur och skur.

      Tänkte mer att man kanske borde informera om hur enkelt man kan komma igång med den utrustning man redan har och att det funkar alldeles utmärkt att börja från en brygga eller liknande och inte att det krävs den mängd utrustning som visas i filmen. Annars finns det ju redan en mängd reklamfinansierade Youtubevideos eller Facebook-grupper där medlemmarna krigar hejvilt om att skryta om hur bra man är på mete, klia varandra på ryggen och/eller att jaga gillamarkeringar.

      Kommentera


      • #13
        Ursprungligen postat av Fonzie Visa inlägg

        Får väl be om ursäkt eftersom jag inte trodde Sportfiskarna's mål med filmen var att rikta sig till den relativt sett lilla procentandel av snart 2 miljoner fritidsfiskare som redan upptäckt denna fantastiskt roliga form av fiske och som lägger ner en förmögenhet på detta och går genom eld och vatten för att utöva i ur och skur.

        Tänkte mer att man kanske borde informera om hur enkelt man kan komma igång med den utrustning man redan har och att det funkar alldeles utmärkt att börja från en brygga eller liknande och inte att det krävs den mängd utrustning som visas i filmen. Annars finns det ju redan en mängd reklamfinansierade Youtubevideos eller Facebook-grupper där medlemmarna krigar hejvilt om att skryta om hur bra man är på mete, klia varandra på ryggen och/eller att jaga gillamarkeringar.
        Ja, det finns väl utrymme för den typen av film också. Men det var väl inte syftet i det här fallet?

        Kommentera


        • #14
          Ursprungligen postat av Fonzie Visa inlägg

          Får väl be om ursäkt eftersom jag inte trodde Sportfiskarna's mål med filmen var att rikta sig till den relativt sett lilla procentandel av snart 2 miljoner fritidsfiskare som redan upptäckt denna fantastiskt roliga form av fiske och som lägger ner en förmögenhet på detta och går genom eld och vatten för att utöva i ur och skur.

          Tänkte mer att man kanske borde informera om hur enkelt man kan komma igång med den utrustning man redan har och att det funkar alldeles utmärkt att börja från en brygga eller liknande och inte att det krävs den mängd utrustning som visas i filmen. Annars finns det ju redan en mängd reklamfinansierade Youtubevideos eller Facebook-grupper där medlemmarna krigar hejvilt om att skryta om hur bra man är på mete, klia varandra på ryggen och/eller att jaga gillamarkeringar.
          Finns redan sådana filmer på deras kanal. Kanske inte just för gäddmete men för fiske generellt.

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X