Fiske-feber prenumeration... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske-feber prenumeration...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske-feber prenumeration...

Om man beställer Strike Wire + 3 utgåvor, efter att man har beställt och fått de 4 tidningarna, fortsätter prenumerationen automatiskt då eller slutar den?

Vill egentligen bara ha linan, därför frågar jag...för det står inget om det på deras hemsida.

/Mladica

Ursprungligen postat av Mladica Visa inlägg
    Om man beställer Strike Wire + 3 utgåvor, efter att man har beställt och fått de 4 tidningarna, fortsätter prenumerationen automatiskt då eller slutar den?

Vill egentligen bara ha linan, därför frågar jag...för det står inget om det på deras hemsida.

/Mladica
    prenumerationen är 3 tidning som du skrev, du betalar för 3 tidningar, klart det inte dimper ner mer? du får säkert erbjudande att fortsätta men då lär du nog betala först
    http://teamsisu.blogspot.com

Kommentera

huh? Har du beställt tre tidningar och fått fyra? Grattis i sådant fall! Men näe, dom skickar nya inbetalningskort innan du får tidningar du inte betalt för. JAg har i vilket fall aldrig varit med om att dom lurats med tillsvidareprenumerationer eller liknande.
      Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

I senaste tidningen står att:

"Efter introduktionsperioden, erhåller du i fortsättningen en så kallad tillsvidareprenumeration, som du när som helst kan säga upp".

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Wilier75, 2022-01-31, 20:35
        37 svar
        11 293 visningar
        3 gillar
        Senaste inlägg hanlof
        av hanlof

Startad av Flugfisket, 2025-07-08, 14:25
        1 svar
        186 visningar