Jag ska ut i dag i malmö, ön eller vid dockan. ni får gärna hänga med! ring på 0709410603 om ni vill!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Jag ska ut i dag i malmö!!! HÄNG MED VET JAG!!!
Collapse
X
-
Ut och fiska med dig istället för att starta minst 2 trådar och skriva i ytterligare minst 5 trådar, exakt samma inlägg och helt utan relevans i många av trådarna. Tror inte det är någon som bryr sig om att du ska ut och fiska i en tråd där någon frågar om ett portabelt ekolod t.ex. Du snarare minskar chansken att det skulle vara någon som vill följa med dig ut när du beter dig så här...Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring
Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.
-
jo du har nog fanemej rätt sorry!!!..... vill du följa med? xDUrsprungligen postat av haggis82 Visa inläggUt och fiska med dig istället för att starta minst 2 trådar och skriva i ytterligare minst 5 trådar, exakt samma inlägg och helt utan relevans i många av trådarna. Tror inte det är någon som bryr sig om att du ska ut och fiska i en tråd där någon frågar om ett portabelt ekolod t.ex. Du snarare minskar chansken att det skulle vara någon som vill följa med dig ut när du beter dig så här...
Kommentera
-
Kan inte idag. Men snart är det mörkt så det är nog bäst att du beger dig ut nu om du vill hinna fiska något. Sen är ju det rätt kasst väder med så har du inte medvind så kommer du nog nästan mer bakåt än frammåt om du kastar.Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring
Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.
Kommentera
-
sant sant! men ring eller messa gärna när du kan :P ska då ut imorgon med en kompis i mitt fiske team så säg till!!!Ursprungligen postat av haggis82 Visa inläggKan inte idag. Men snart är det mörkt så det är nog bäst att du beger dig ut nu om du vill hinna fiska något. Sen är ju det rätt kasst väder med så har du inte medvind så kommer du nog nästan mer bakåt än frammåt om du kastar.Senast ändrad av Theodor97; 2013-01-31, 13:34.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Husse0416, 2017-05-07, 20:36
|
7 svar
683 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg