Jag ska ut i dag i malmö!!! HÄNG MED VET JAG!!! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag ska ut i dag i malmö!!! HÄNG MED VET JAG!!!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jag ska ut i dag i malmö!!! HÄNG MED VET JAG!!!

Jag ska ut i dag i malmö, ön eller vid dockan. ni får gärna hänga med! ring på 0709410603 om ni vill!!!

Ut och fiska med dig istället för att starta minst 2 trådar och skriva i ytterligare minst 5 trådar, exakt samma inlägg och helt utan relevans i många av trådarna. Tror inte det är någon som bryr sig om att du ska ut och fiska i en tråd där någon frågar om ett portabelt ekolod t.ex. Du snarare minskar chansken att det skulle vara någon som vill följa med dig ut när du beter dig så här...
    Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
    Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

Kommentera

Ursprungligen postat av haggis82 Visa inlägg
      Ut och fiska med dig istället för att starta minst 2 trådar och skriva i ytterligare minst 5 trådar, exakt samma inlägg och helt utan relevans i många av trådarna. Tror inte det är någon som bryr sig om att du ska ut och fiska i en tråd där någon frågar om ett portabelt ekolod t.ex. Du snarare minskar chansken att det skulle vara någon som vill följa med dig ut när du beter dig så här...
      jo du har nog fanemej rätt sorry!!!..... vill du följa med? xD

Kommentera

Kan inte idag. Men snart är det mörkt så det är nog bäst att du beger dig ut nu om du vill hinna fiska något. Sen är ju det rätt kasst väder med så har du inte medvind så kommer du nog nästan mer bakåt än frammåt om du kastar.
        Antal arter tagna på fluga i Sverige: 32
        Abborre, Benlöja, Bonito, Bäckröding, Elritsa, Gråsej, Gräskarp, Guldfisk, Gädda, Gärs, Harr, Lake, Makrill, Mört, Näbbgädda, Piggvar, Regnbåge, Röding, Rötsimpa, Sandstubb, Sik, Sill, Sjurygg, Skrubbskädda, Stensnultra, Större kantnål, Svart smörbult, Torsk, Tånglake, Vitling, Ål, Öring

Har du några tips på heta ställen för de arterna jag saknar så skicka gärna ett pm.

Kommentera

Ursprungligen postat av haggis82 Visa inlägg
          Kan inte idag. Men snart är det mörkt så det är nog bäst att du beger dig ut nu om du vill hinna fiska något. Sen är ju det rätt kasst väder med så har du inte medvind så kommer du nog nästan mer bakåt än frammåt om du kastar.
          sant sant! men ring eller messa gärna när du kan :P ska då ut imorgon med en kompis i mitt fiske team så säg till!!!
          Senast ändrad av Theodor97; 2013-01-31, 13:34.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Husse0416, 2017-05-07, 20:36
          7 svar
          683 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Team Colibri  
          Startad av Flytringsfiske_Helsingborg, 2022-08-05, 15:24
          7 svar
          578 visningar
          0 gillar