Söker fiskekompisar Örebro län - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söker fiskekompisar Örebro län

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Söker fiskekompisar Örebro län

    Tjena! Kollar om de finns några härliga människor att fiska med runt om i Örebro län, bor själv i laxå , fiskat mest i västra och östra laxåsjön samt Skagern än sålänge. Vill gärna prova nya vatten och skulle va bra med något sällskap och tips☺️ Har själv båt, själv är jag 24 år och har kass humor, fiskar gädda,abborre men vill gärna fiska annat om de nu är intressant att veta haha☺️

  • #2
    Ursprungligen postat av Softy Visa inlägg
    Tjena! Kollar om de finns några härliga människor att fiska med runt om i Örebro län, bor själv i laxå , fiskat mest i västra och östra laxåsjön samt Skagern än sålänge. Vill gärna prova nya vatten och skulle va bra med något sällskap och tips☺️ Har själv båt, själv är jag 24 år och har kass humor, fiskar gädda,abborre men vill gärna fiska annat om de nu är intressant att veta haha☺️
    Hej! Söker du fortfarande Fiskevänner? Jag är en 42 årig kvinna som bor i örebro,och som gärna vill lära mig det här med fiske på riktigt.. Är totalt nybörjare som nyss lärt mig kasta och lyckats få en stor lax på min allra första fiskedag i somras😀
    Har inte blivit mer fiske sedan dess,då mina vänner inte är intresserade av fiske. Så söker nu därför Fiskevänner som kan lära mig fiske på riktigt,då jag inte ens lärt mig att kroka av fisken än😀Men fastnade verkligen för fiske och vill verkligen lära mig på riktigt. Tyvärr så har jag ingen bil eller båt,men skulle bli såå glad om någon ville ta med mig och fiska.( dock ej flugfiske för min del). Självklart så delar man på bensinkostnader osv för att ta sig till ställen och fiska.

    Kommentera


    • #3
      Ställ dig utanför sporting med en skylt
      Instagram: mattiasandersson90

      Bara ett kast till...

      Kommentera

      Foton

      Collapse

      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

      Relaterat

      Collapse

      Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av sportshooter, 2020-05-22, 12:18
      3 svar
      159 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg S.K fishking  
      Startad av Anton2, 2023-06-12, 08:12
      1 svar
      247 visningar
      1 gilla
      Senaste inlägg tonyex
      av tonyex
       
      Startad av Mackan4, 2023-07-17, 15:37
      9 svar
      770 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Cosmoz 08  
      Startad av Habringer80, 2023-07-25, 22:33
      12 svar
      588 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Old Firehand  
      Startad av JockeMedGaffeln, 2023-09-30, 20:35
      0 svar
      130 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg JockeMedGaffeln  
      Arbetar...
      X